A magyar válogatott csapatkapitánya segítségével a telekommunikációs cég arra kívánja felhívni a figyelmet, „hogy mindenkiben megvan az a képesség, hogy a saját életének az alakítója legyen. Ehhez pedig apró lépesek is elegendőek, melyek az élet különböző területeit jobbá teszik, azaz tuningolják”.
A Liverpool magyar légiósának a március 15-én induló kampány az első reklámfilmszereplése.
„Nagyon örülök, hogy én lehetek ennek a kampánynak az arca és hogy ezzel indul a többéves együttműködésem a Magyar Telekommal. Ez olyan üzenet, amihez nagyon őszintén tudok csatlakozni. Egyben jó lehetőség is nekem, hogy szólhatok a magyar emberekhez, és biztathatom őket arra, hogy vegyék észre a lehetőségeket a saját életükben. Ahogy ők hisznek bennem, úgy én is hiszek bennük, hogy képesek elérni az álmaikat” – fejtette ki Szoboszlai Dominik.