„Ezt le kellett volna egymás közt játszaniuk, de ha már az élet így hozta, hogy ugyanannyi pontjuk van, akkor nem hiszem, hogy a gólkülönbségnek kellene döntenie – mondta a Győr–Fradi versenyfutásról Hornyák Ágnes az M4 Sportnak. – Kiscsapatok ellen játszanak, már mindenkinek év vége van, mi is úgy készültünk, hogy most már háttérbe szorulunk és a fiatalok kapnak lehetőséget. Ezt most nem tehetjük meg, hanem – mivel tévés mérkőzésünk lesz – fel kell állni a legjobb csapatunkkal, és ha pariban vagyunk, akkor hatvan percig ott kell lenni a pályán. Én ezt máshogy oldottam volna meg, esetleg egy harmadik mérkőzéssel semleges helyszínen. A két csapat döntse el egymás között és ne rajtunk múljon a bajnokság sorsa.”„Ezt le kellett volna egymás közt játszaniuk, de ha már az élet így hozta, hogy ugyanannyi pontjuk van, akkor nem hiszem, hogy a gólkülönbségnek kellene döntenie – mondta a Győr–Fradi versenyfutásról Hornyák Ágnes az M4 Sportnak. – Kiscsapatok ellen játszanak, már mindenkinek év vége van, mi is úgy készültünk, hogy most már háttérbe szorulunk és a fiatalok kapnak lehetőséget. Ezt most nem tehetjük meg, hanem – mivel tévés mérkőzésünk lesz – fel kell állni a legjobb csapatunkkal, és ha pariban vagyunk, akkor hatvan percig ott kell lenni a pályán. Én ezt máshogy oldottam volna meg, esetleg egy harmadik mérkőzéssel semleges helyszínen. A két csapat döntse el egymás között és ne rajtunk múljon a bajnokság sorsa.”
A korábbi győri átlövő saját csapatával kapcsolatban elmondta, az idősebb generáció még mindig jelentős szerepet kapott a szezonban, mert a fiatalok egyelőre nem tudják átvenni a helyüket:
„Amikor már biztos volt a pozíciónk, megbeszéltük, hogy egy kicsit háttérbe vonulunk és a fiatalok kapnak több lehetőséget, de sajnos nem tudtak élni vele, nem tudták azt bebizonyítani, hogy igenis ott a helyük, ezért van olyan mérkőzés még a mai napig, hogy hatvan percet töltünk a pályán.”
Május 20., 17.15: | Budaörs (10., 13)–Győri Audi ETO KC |
Kecskemét (13., 20)–FTC-Rail Cargo Hungaria | |
Május 23., 18.00: | FTC-Rail Cargo Hungaria–Vác (6., 6) |
Győri Audi ETO KC–Békéscsaba (11., 9) | |
A két éllovas ellenfelei mögött azt tüntettük fel zárójelben, hogy jelenleg melyik pozíciót foglalják el a bajnokságban, illetve a pontvadászat első körében milyen különbséggel nyert ellenük a Győri ETO, illetve a Ferencváros. |
1. Győri Audi ETO KC | 24 | 23 | – | 1 | 774–521 | +253 | 46 |
2. FTC-Rail Cargo Hungaria | 24 | 23 | – | 1 | 790–544 | +246 | 46 |
3. Érd | 24 | 18 | – | 6 | 689–584 | +105 | 36 |
4. Dunaújvárosi KKA | 24 | 16 | 1 | 7 | 675–586 | +89 | 33 |
5. Siófok KC | 24 | 15 | 1 | 8 | 685–644 | +41 | 31 |
6. Váci NKSE | 24 | 15 | – | 9 | 752–664 | +88 | 30 |
7. Kisvárdai KC SE | 24 | 12 | 1 | 11 | 573–591 | –18 | 25 |
8. DVSC-TVP | 24 | 10 | 1 | 13 | 615–653 | –38 | 21 |
9. Alba Fehérvár KC | 24 | 8 | 4 | 12 | 634–668 | –34 | 20 |
10. Budaörsi KC | 24 | 8 | 1 | 15 | 656–716 | –60 | 17 |
11. Békéscsabai ENKSE | 24 | 5 | 1 | 18 | 609–740 | –131 | 11 |
12. MTK Budapest | 24 | 3 | 4 | 17 | 597–712 | –115 | 10 |
13. Kecskeméti NKSE | 24 | 3 | 1 | 20 | 556–750 | –194 | 7 |
14. Vasas SC | 24 | 1 | 1 | 22 | 541–773 | –232 | 3 |
Idézet a Magyar Kézilabda-szövetség 2017–2018-as szezonra kiadott, NB I-es bajnokságra vonatkozó rendjéből: 6. Ha két vagy több csapat pontszáma, egymás közötti eredménye és gólkülönbsége is egyezik, akkor az a csapat kerül előbbre, amelyik az összes mérkőzést figyelembe véve (lásd az 5. pont) több gólt dobott. 7. Amennyiben az összes azonos ellenfél ellen azonos számú gólt dobtak, akkor az ezeken a mérkőzéseken több győzelmet szerző csapat végez előrébb. 8. Amennyiben a fenti szempontok alapján nem lehet eldönteni melyik csapat végez előrébb, akkor sorsolással kell azt eldönteni.” |