„Ez a Hungaroring történetében a legnagyobb változtatás, mert korábban kétszer átépítettük a pálya nyomvonalát, egyszer meghosszabbítottuk a célegyenest, egyszer pedig hozzáépítettünk a főépülethez. A tavalyi Magyar Nagydíj után lerombolták a főépületet és a főlelátót. (...) 2026-ban lesz teljesen kész, de az lesz a fő feladat, hogy minden futamot úgy rendezzünk meg, mintha nem zajlana építkezés. Így már a tavalyi futamot is úgy tartottuk meg, hogy közben épült a műveleti-operatív központ, lecserélték a közműveket, amire 1986 óta nem került sor” – fogalmazott Tóth Anita, majd kifejtette, hogy miért volt szükség a teljes átalakításra.
„A miénk volt a legkisebb paddock, nem fértek el a kamionok és a boxokban sem fértek el rendesen a csapatok. A mi hatalmas szerencsénk Budapest közelsége, valamint az, hogy itt vannak a legjobb szervezők. Ez megkönnyítette azt, hogy a naptárban maradjunk, de azt mindenki látta, hogy ez az állapot nem tartható sokáig” – mondta a sajtófőnök, példaképp megemlítve az épülő új szaúd-arábiai pályát.
Tóth Anita leszögezte, hogy „gombamód” nőnek ki az új épületek Mogyoródon, mert a 2025-ös Magyar Nagydíjra már úgy kell mindennek kinéznie, mintha befejezték volna a teljes felújítást.