A Magyar Nagydíj hetén a Renault-nál egyenesen azt állították, hogy idén az erőforrásuk átlépte az 1000 lóerős határt. Max Verstappen – aki egészen az idei szezonig Renault-motorral versenyzett – szombaton azonban odaszúrt kissé a francia gyártónak, mikor azt mondta: ha valóban 1000 lóerőnél is többre képes az erőforrásuk, nagyon rossz autójuk lehet.
AUGUSZTUS 2., PÉNTEK | |||
1. szabadedzés: 1. Hamilton 1:17.233 | |||
2. szabadedzés: 1. Gasly 1:17.854 | |||
AUGUSZTUS 3., SZOMBAT | |||
3. szabadedzés: 1. Hamilton 1:16.084 | |||
Időmérő: 1. Verstappen 1:14.572 | |||
AUGUSZTUS 4., VASÁRNAP | |||
Futam: 15.10–17.10 (Tv: M4 Sport) | |||
A KÖVETKEZŐ FUTAMOK | |||
Szeptember 1., 15.10 | 64. Belga Nagydíj | ||
Szeptember 8., 15.10 | 70. Olasz Nagydíj | ||
Szeptember 22., 14.10 | 12. Szingapúri Nagydíj |
Azt, hogy elégedettségre nem sok ok lehet a Renault-nál, a csapat versenyzője, Nico Hülkenberg is megerősítette. Főnöke, Cyril Abiteboul korábban arról nyilatkozott, hogy a gyártó F1-es visszatérésekor kitűzött célokat nem tudják időben elérni, a Hungaroringen pedig egy újabb nehéz hétvégén Hülkenberg tért ki arra, hogy gyári csapatként ennél többet kellene nyújtaniuk.
„Nem tettethetjük azt, hogy elégedettek vagyunk a rajtpozíciónkkal, a sebességünkkel és a helyzetünkkel. Gyári csapat vagyunk. Egyrészről sok incidensbe keveredtünk, másrészről viszont az autó sebessége és a fejlesztések üteme hagy némi kivetni valót maga után” – mondta a német pilóta.
Hülkenberg csak a 11. helyről rajtolhat a Hungaroringen, csapattársa, Daniel Ricciardo azonban még rosszabb helyzetben van. Az ausztrál már az időmérő első szakaszából sem tudott továbbjutni, ráadásul a kvalifikációt követően néhány erőforráselemet is kicseréltek az autójában, így csak az utolsó pozícióból várhatja a piros lámpák kialvását.
A Magyar Nagydíj 15.10-kor rajtol a Hungaroringen.