![](https://cdn.nemzetisport.hu/2024/06/Waz5bQcDbm-2RvA9yOBq0nQtY3VKXLk3rTKq0vfm9IQ/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2U4ZjM4MzE0ZDlkODQ5NjA4YjE0YTQ4ZThhZGVkYWNl.webp)
A 2026-ig érvényben lévő szerződés egyik záradéka szerint a 2019-es szezon után a silverstone-i pálya tulajdonosának lehetősége van felmondani a megállapodást, illetve annak részleteiről újratárgyalni. Úgy tűnik, a szervezők a jelenlegi helyzet szerint nem feltétlenül szeretnének továbbvinni a szerződést, ugyanis anyagilag nem éri meg a számukra a futamok megrendezése. Az elmúlt két évben összesen 7.6 millió fontos vesztesége keletkezett a silverstone-i pályát birtokló BRDC-nek (British Drivers' Racing Club) a futamok rendezéséből.
A szervezők szerint van rá esély, hogy még a szerződés lejárta előtt meghosszabbítják a megállapodást, ehhez azonban jobb feltételeket kell biztosítania a számukra a Liberty Mediának.
A BRDC szerint a verseny jogdíja 2015-ben még 11.5 millió font volt, 2017-re viszont 16.2 millió fontra nőtt, 2026-ig pedig 25 millió fontra emelkedik. Silverstone a Formula–1 egyik tradicionális helyszíne: a sorozat első évadának első futamán ott állt rajthoz a mezőny 1950-ben.