Räikkönen arcán minden ott van, de volt, aki még jobban felhúzta magát!
A HÉTVÉGE BESZÓLÁSA. Az Indy 500-as futamon „légióskodó" Fernando Alonso élőben köszönt be az autóját kölcsönvevő Jenson Buttonnak, és az alábbi beszélgetés zajlott le:A HÉTVÉGE BESZÓLÁSA. Az Indy 500-as futamon „légióskodó" Fernando Alonso élőben köszönt be az autóját kölcsönvevő Jenson Buttonnak, és az alábbi beszélgetés zajlott le:
„Sok szerencsét kívánok Indianapolisból Jenson! Tévén figyelem, hogy mennyire vigyázol az autómra!" – szólt Alonso üzenete néhány ezer kilométerről.
„Köszi, igyekszem. Bele fogok pisilni az autódba…” – reagált Button.
El is felejtettük, mennyire hiányzik Jenson Button...
A HÉTVÉGE KÉTKEREKEZÉSE. Button egyébként ha nem is pisilt az autóba – bár erről nincs információnk –, nem fogta vissza magát, és Pascal Wehrleint úgy elküldte kétkerekezni, hogy olyat nem sűrűn látni.
A HÉTVÉGE LEGMORCOSABB VERSENYZŐJE. Na, ez egy nehéz kategória, ugyanis sok versenyző bejelentkezett ezért a „díjért”. Kimit most hagyjuk, róla majd később, így a befutónak Max Verstappen tűnik, akinél egy kicsit eltaktikázta magát a csapat, a holland pedig erre úgy reagált, hogy azt csak egy sípkoncerttel lehetett leadni az adásban.
A HÉTVÉGE LEGMALDONADÓBB PILLANATA. Pastor Maldonado ámokfutása a Formula–1-ben sosem merül feledésbe, ideje hát kiosztani a venezuelairól elnevezett díjat. És a győztes… Marcus Ericsson, aki a safety cartól úgy megijedt, hogy összetörte saját magát.
A HÉTVÉGE FOTÓJA. Verstappen és mögötte az alagút. Ehhez már nem kellenek szavak.

A HÉTVÉGE BALESETE. Ugrás az IndyCarba, az 55. körben Jay Howard és Scott Dixon ütközött, utóbbi brutálisan a falnak csapódott, autójából pedig egy kenyérpirítónyi maradt. Egyébként csodák csodájára mindenki megúszta a balesetet súlyos sérülés nélkül.
A HÉT ÉS AZ ÉV LEGSZOMORÚBB SZTORIJA. Fernando Alonso tulajdonképpen átutazta a világot, megtanult egy teljesen más autót vezetni, csak azért, hogy megint elfüstöljön egy motort.
Ehhez kapcsolódóan:
„Fernando, kérsz egy autót?”
„Milyet?”
„Egy Hondát!”
A LEGJOBB KOMMENTÁR. És ha már Indianapolisban járunk, a versenyt Szato Takuma nyerte meg, akihez képest Pastor Maldonado az F1-ben gyenge kezdőnek bélyegezhető csak.
A japán pusztítógépezet pedig érthetően felpörgette utolsó körével hazája kommentátorait. Ő lett egyébként az Indianapolis 500 történetének első japán nyertese. Csoda a reakció?
A HÉTVÉGE LEGFÁJDALMASABB PILLANATA. A végre a pole-ból induló Kimi Räikkönennel csúnyán kitolt a Ferrari, azt mindenki döntse el, hogy szándékosan vagy véletlenül. Egy biztos, ennél jobban senki sem utálta még a második helyért járó trófeát!
Pedig a második helynek Monacóban mindig szoktak örülni…
| 1. | Sebastian Vettel | német | Ferrari | 1:44:44.340 |
| 2. | Kimi Räikkönen | finn | Ferrari | 3.145 mp h. |
| 3. | Daniel Ricciardo | ausztrál | Red Bull-TAG Heuer | 3.745 mp h. |
| 4. | Valtteri Bottas | finn | Mercedes | 5.517 mp h. |
| 5. | Max Verstappen | holland | Red Bull-TAG Heuer | 6.199 mp h. |
| 6. | Carlos Sainz Jr. | spanyol | Toro Rosso-Renault | 12.038 mp h. |
| 7. | Lewis Hamilton | brit | Mercedes | 15.801 mp h. |
| 8. | Romain Grosjean | francia | Haas-Ferrari | 18.150 mp h. |
| 9. | Felipe Massa | brazil | Williams-Mercedes | 19.445 mp h. |
| 10. | Kevin Magnussen | dán | Haas-Ferrari | 21.443 mp h. |
| 11. | Jolyon Palmer | brit | Renault | 22.737 mp h. |
| 12. | Esteban Ocon | francia | Force India-Mercedes | 23.725 mp h. |
| 13. | Sergio Pérez | mexikói | Force India-Mercedes | 39.089 mp h. |
| 14. | Lance Stroll | kanadai | Williams-Mercedes | 7 kör h. |
| 15. | Danyiil Kvjat | orosz | Toro Rosso-Renault | 7 kör h. |
| FELADTÁK | megtett körök | |||
| Stoffel Vandoorne | belga | McLaren-Honda | 66 | |
| Marcus Ericsson | svéd | Sauber-Ferrari | 63 | |
| Pascal Wehrlein | német | Sauber-Ferrari | 57 | |
| Jenson Button | brit | McLaren-Honda | 57 | |
| Nico Hülkenberg | német | Renault | 15 |
| 1. | Sebastian Vettel | 3 | 6 | 6 | 129 |
| 2. | Lewis Hamilton | 2 | 4 | 6 | 104 |
| 3. | Valtteri Bottas | 1 | 3 | 5 | 75 |
| 4. | Kimi Räikkönen | – | 2 | 5 | 67 |
| 5. | Daniel Ricciardo | – | 2 | 4 | 52 |
| 6. | Max Verstappen | – | 1 | 4 | 45 |
| 7. | Sergio Pérez | – | – | 5 | 34 |
| 8. | Carlos Sainz Jr. | – | – | 5 | 23 |
| 9. | Felipe Massa | – | – | 4 | 20 |
| 10. | Esteban Ocon | – | – | 5 | 19 |
| 11. | Nico Hülkenberg | – | – | 3 | 14 |
| 12. | Romain Grosjean | – | – | 3 | 9 |
| 13. | Pascal Wehrlein | – | – | 1 | 6 |
| 14. | Kevin Magnussen | – | – | 2 | 5 |
| 15. | Danyiil Kvjat | – | – | 2 | 4 |
| KONSTRUKTŐRÖK | ||
| 1. | Ferrari | 196 |
| 2. | Mercedes | 179 |
| 3. | Red Bull-TAG Heuer | 97 |
| 4. | Force India-Mercedes | 53 |
| 5. | Toro Rosso-Renault | 27 |
| 6. | Williams-Mercedes | 20 |
| 7. | Renault | 14 |
| 8. | Haas-Ferrari | 14 |
| 9. | Sauber-Ferrari | 6 |
| 1. Szato Takuma |
| 2. Hélio Castroneves |
| 3. Ed Jones |
| 4. Max Chilton |
| 5. Tony Kanaan |
| 6. Juan Pablo Montoya |
| 7. Alexander Rossi |
| 8. Marco Andretti |
| 9. Gabby Chaves |
| 10. Carlos Munoz |
| 11. Ed Carpenter |
| 12. Graham Rahal |
| 13. Mihail Aljosin |
| 14. Simon Pagenaud |
| 15. Sebastián Saavedra |
| 16. J. R. Hildebrand |
| 17. Pippa Mann |
| 18. Spencer Pigot |








