F1: persze, hogy mémáradat lett a szezon legijesztőbb jelenetéből
Balesettel indult a szingapúri futam, akcióba lépett a biztonsági autó. Nem sokkal később újraindult a hajsza, de egy pályabíró még az aszfaltcsíkon kolbászolt, amikor felbőgtek a motorok. Ijesztő jelent volt, szerencsére nem történt tragédia.

Michael Alexander on Twitter
Az ügyben azóta vizsgálat is indult.
És mi indult még? Hát persze, hogy a mémek!




A szombati időmérőn egy bengáli varánusz tette tiszteletét a versenypályán, az sem volt semmi.
A HÉTVÉGE SZELFIJE. Nico Rosberg keze munkáját dicséri, a szingapúri dobogósok láthatóak rajta. Ricciardo, Rosberg és Hamilton.

A HÉTVÉGE TROLLJA. Ez is egy szelfi, a háttérben egy Renault-mérnök kedveskedett Hamiltonéknak.
Gianlu D'Alessandro on Twitter
A LEGKIMISEBB BESZÉLGETÉS. Kimi Räikkönen kerékcseréjét követően a következő párbeszéd zajlott le a rádión:
Ferrari: Verseny van, gyerünk, Kimi!
Kimi: Mit akarsz tőlem, hogy gyorsuljak a bokszutcában?
Ferrari: Nem, nem. Tudom...
A SZINGAPÚRI NAGYDÍJ LEGJOBBJA nem a pódiumról került ki. A 22. helyről egészen az 5. felkapaszkodó Sebastian Vettel nyerte ezt a versenyt a Formula–1 szavazásán. A német pályafutása során harmadszor indult a 20. helynél rosszabbról, ebből kétszer végzett pontszerző helyen.

A HÉTVÉGE LEGARANYOSABB JELENETE. Sebastian Vettel és a fiatal szurkoló találkozása.
Sebastian Vettel #5 on Twitter
A HÉTVÉGE VALLOMÁSA. Danyiil Kvjat pontszerző 9. helye az orosz legjobb teljesítménye azóta, hogy a Red Bullból átültették a Toro Rossóba. A vezetési stílusa és megnyilvánulásai miatt is sokat kritizált, az utóbbi időben kedvetlennek tűnő Kvjat pont azzal a Verstappennel csatázott óriásit Szingapúrban, aki őt váltotta az energiaitalosoknál.

„Imádtam ezt a futamot, a lelkemet is a pályán hagytam, remek volt újra szenvedéllyel vezetni. Úgy érzem, minden újra a régi" – mondta Kvjat.
MILYEN MELEG VOLT SZINGAPÚRBAN? A hőség mellett a páratartalom is magas volt, Marcus Ericsson így hűtötte le magát a futam után. Milyen kedves Verstappentől, hogy megosztja másokkal a gyerekmedencét.

MERCEDES NÉLKÜL. Sokan mondják, hogy akkor lenne igazán nézhető az idei Formula–1, ha nem lenne a mezőny fölé magasodó Mercedes. A Reddit közösségi oldalon feltűnt egy tabella, amely a Mercedes eredményeit nem számolja. Így állna a pontverseny:

| 1. | Nico Rosberg | német | Mercedes | 1:55:48.950 |
| 2. | Daniel Ricciardo | ausztrál | Red Bull-TAG Heuer | 0.488 mp h. |
| 3. | Lewis Hamilton | brit | Mercedes | 8.038 mp h. |
| 4. | Kimi Räikkönen | finn | Ferrari | 10.219 mp h. |
| 5. | Sebastian Vettel | német | Ferrari | 27.694 mp h. |
| 6. | Max Verstappen | holland | Red Bull-TAG Heuer | 1:11.197 p h. |
| 7. | Fernando Alonso | spanyol | McLaren-Honda | 1:29.198 p h. |
| 8. | Sergio Pérez | mexikói | Force India-Mercedes | 1:49.146 p h. |
| 9. | Danyiil Kvjat | orosz | Toro Rosso-Ferrari | 1:49.867 p h. |
| 10. | Kevin Magnussen | dán | Renault | 1:51.843 p h. |
| 11. | Esteban Gutiérrez | mexikói | Haas-Ferrari | 1 kör h. |
| 12. | Felipe Massa | brazil | Williams-Mercedes | 1 kör h. |
| 13. | Felipe Nasr | brazil | Sauber-Ferrari | 1 kör h. |
| 14. | Carlos Sainz Jr. | spanyol | Toro Rosso-Ferrari | 1 kör h. |
| 15. | Jolyon Palmer | brit | Renault | 1 kör h. |
| 16. | Pascal Wehrlein | német | Manor-Mercedes | 1 kör h. |
| 17. | Marcus Ericsson | svéd | Sauber-Ferrari | 1 kör h. |
| 18. | Esteban Ocon | francia | Manor-Mercedes | 2 kör h. |
| FELADTÁK | megtett körök | |||
| Jenson Button | brit | McLaren-Honda | 43 | |
| Valtteri Bottas | finn | Williams-Mercedes | 35 | |
| Nico Hülkenberg | német | Force India-Mercedes | 0 | |
| NEM INDULT | ||||
| Romain Grosjean | francia | Haas-Ferrari |
| GYŐZELEM | DOBOGÓ | PONTSZERZÉS | PONT | ||
| 1. | Nico Rosberg | 8 | 10 | 14 | 273 |
| 2. | Lewis Hamilton | 6 | 12 | 14 | 265 |
| 3. | Daniel Ricciardo | – | 5 | 14 | 179 |
| 4. | Sebastian Vettel | – | 6 | 12 | 153 |
| 5. | Kimi Räikkönen | – | 4 | 13 | 148 |
| 6. | Max Verstappen | 1 | 4 | 12 | 129 |
| 7. | Valtteri Bottas | – | 1 | 12 | 70 |
| 8. | Sergio Pérez | – | 2 | 10 | 66 |
| 9. | Nico Hülkenberg | – | – | 9 | 46 |
| 10. | Felipe Massa | – | – | 9 | 41 |
| 11. | Fernando Alonso | – | – | 5 | 36 |
| 12. | Carlos Sainz Jr. | – | – | 8 | 30 |
| 13. | Romain Grosjean | – | – | 4 | 28 |
| 14. | Danyiil Kvjat | – | 1 | 5 | 25 |
| 15. | Jenson Button | – | – | 5 | 17 |
| 16. | Kevin Magnussen | – | – | 2 | 7 |
| 17. | Pascal Wehrlein | – | – | 1 | 1 |
| 17. | Stoffel Vandoorne | – | – | 1 | 1 |
| KONSTRUKTŐRÖK | ||
| 1. | Mercedes | 538 |
| 2. | Red Bull-TAG Heuer | 316 |
| 3. | Ferrari | 301 |
| 4. | Force India-Mercedes | 112 |
| 5. | Williams-Mercedes | 111 |
| 6. | McLaren-Honda | 54 |
| 7. | Toro Rosso-Ferrari | 47 |
| 8. | Haas-Ferrari | 28 |
| 9. | Renault | 7 |
| 10. | Manor-Mercedes | 1 |








