A sportvezető az M1 aktuális csatornán kifejtette: „a magyar állam rengeteget spórolt a jogdíjon” azzal, hogy tízéves időtartamra állapodtak meg a Formula–1 kereskedelmi jogait birtokló Bernie Ecclestone-nal. Gyulay emlékeztetett rá, hogy tavaly átfogó koncepciótervet készítettek, amelyben szerepel a lelátók, a főépület és az összes létesítmény cseréje, mert 1986 óta elavultak.
A vezérigazgató úgy fogalmazott: a Hungaroring népszerűsége nem csak a részvénytársaságnak köszönhető, hanem például az államnak, amely az elmúlt 30 évben politikai rendszerektől és kormányoktól függetlenül kiemelt figyelmet fordított a mogyoródi pályára. Felidézte, hogy tavaly a magyar lett az év futama a Formula–1-ben, ráadásul Budapest közelsége, a pálya vonalvezetése, a kiváló hangulat, az időpont és a rendezés miatt a csapatok és a pilóták is az első három között említik.
A Hungaroring felújított és a közelmúltban átadott burkolatán Michelisz Norbert pályacsúcsot döntött a túraautó-világbajnokság pénteki szabadedzésén.
„Elképzelhető, hogy valóban gyorsult a pálya. Nagyon jól sikerült a felújítás, a kivitelező remek munkát végzett, Charlie Whiting is el volt ragadtatva” – utalt a Formula–1 versenyigazgatójának elismerő szavaira Gyulay. Mint mondta, a jó példákat mindenhonnan megpróbálják összeszedni, de a sok fejlesztés és a sok funkció miatt elsősorban az ausztriai versenyhelyszín szolgál számukra példaként.
A vezérigazgató kifejtette, hogy többfunkciós motorizációs központot hoznának létre az aszfaltcsík mellett, hogy ne csak sportlétesítményként, hanem az autóipari beszállítók tesztpályájaként is lehessen használni a Hungaroringet.