„Az idén kevésbé szólunk bele pilótáink csatáiba – jelentette ki Wolff, akit sokat támadtak 2015-ben, mert Hamilton és Rosbergannyira sem versenyezhetett egymással, mint 2014-ben, és mivel a Mercedes kiemelkedett a mezőnyből, ezzel a versenyek többsége unalomba fulladt. – Amikor 2013-ban Lewis idejött, hatalmas nyomás volt rajtunk, a cél az volt, hogy megnyerjük a világbajnokságot. Egy évvel később ezt sikerült, de be kellett bizonyítanunk, hogy nem egyszeri eset volt, és szigorítottunk az egymás elleni versenyzés szabályain.”
Woltt elismerte, hogy hatalmas nyomás nehezedik a Mercedesre, hiszen nem biztos, hogy másik istálló fel tud zárkózni, és ha megmarad a fölény, a világbajnokság csak úgy válhat izgalmassá, ha Rosberg és Hamilton között nyílt küzdelem lesz.
„Tanultunk a tavalyi idényből. Nico és Lewis hatékonyan dolgozik együtt, segítenek az élen tartani a csapatot. Nekik és a Formula–1-nek is tartozunk annyival, hogy az idén szabadabb versenyt engedünk köztük – mondta Wolff, aki szerint ezzel a lépéssel nem adnak nagyobb esélyt az esetleg mégis felzárkózó riválisnak. – Azért is lesz lazább a gyeplő, mert megismertük egymást, megbízunk egymásban. A rádiózás szigorításának nagyobb hatása lesz, növeli a nyomást a pilótákon, hiszen nem kapnak annyi segítséget a mérnököktől. Ez is segít abban, hogy inkább rájuk bízzuk, mit tesznek.”