Ecclestone leszögezte, hogy a Haas nem kapja meg azt a tízmillió dollárosindulási támogatást, amelyet 2010-ben a Virgin, a Hispania és Team Lotus kialkudott magának.
„A Haas az első évben nem kap semmilyen anyagi támogatást. Nem hiszem, hogy ez földhöz vágja – mondta Ecclestone az istállóról, amely a melbourne-i pontszerzésével máris garantált magának 30 millió dollárt a FOM 2017-es jutalmi keretéből. – Óriási különbség van a Haas csatlakozása és a 2010-ben érkezők esete között. Akkor az FIA programjában volt a bővítés, míg a Haas maga akart beszállni, senki sem hívta.”
Bár a Haas még így is kedvezőbb feltételekkel szállt be, mint 2002-ben a Toyota, amelynek csak az adminisztráció 59 millió dollárjába került. Az ezredforduló idején még 48 millió dolláros nevezési díjat kellett fizetni, a Toyota esetében ehhez jött a 11 milliós kártérítés, mert eredetileg 2001-re nevezett, de egy évet csúszott a bemutatkozása.
Az Ausztrál Nagydíj után azt mondta Gene Haas, hogy az egyik legjobb döntése volt Romain Grosjean szerződtetése, és bár a francia „még nem nyert versenyt az F1-ben, azon dolgozunk, hogy ez még az idén megváltozzon.”
Ecclestone szerint azonban a sikerhez áldozatra van szükség.
„Ha valaki ilyen célokat tűz ki maga elé, az nem olcsó mulatság. Ha sikert akar a Haas, költsön négy év alatt egymilliárdot, ahogy a Red Bull is tette. Meglátjuk, mi lesz” – mondta Ecclestone.