A svájci Bluewin elemzést írt arról, hogy Schumacher egyéni szponzorai roppant nehéz helyzetben vannak a legenda síbalesete óta, hiszen „előbb-utóbb meg kell hozniuk a döntést a támogatás megszüntetéséről. Schumi ugyanis jelenleg képtelen képviselni őket a nyilvánosság előtt, és valószínűleg a jövőben sem kerül olyan állapotba, hogy eleget tudjon tenni a szerződésekbe foglalt kötelezettségeknek.”
A szerződés felmondásakor viszont a cégeknek számolniuk kell azzal, hogy a szakítás nyilvánosságra kerülésekor a népszerűségük visszaesik, mert a fogyasztók embertelen gesztusnak találják, hogy a kóma után lábadozó, minden bizonnyal magatehetetlen sportolótól, főleg a családjától megvonják a támogatást a baleset miatt. Még akkor is, ha a karrierje során csaknem egymilliárd eurós vagyont felhalmozó Schumacher családjának ezek a megvonások nem jelentenek nagy érvágást.
A Navyboot és a Jet Set divatcégek a napokban léptek, Philippe Gaydouls tulajdonos bejelentette, hogy vége a Schumachernek évi négymillió eurós bevételt hozó együttműködésnek. Korábban a Rosbacher ásványvíz-forgalmazó szakított a némettel.