F1: jövőre „csúnya” autókkal versenyeznek

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2013.10.14. 17:25
A tavalyi kacsacsőrű autóknál is rondábbak lesznek a 2014-es Formula–1-es gépek – állítják a sportágban dolgozó szakemberek.

A nyolchengeres szívómotorokat felváltó hathengeres turbók és a sokkal erősebb energiaátalakító rendszerekmiatt alaposan át kell építeni az F1-es autókat, és a Japán Nagydíj hétvégéjén Adrian Newey, a Red Bull főtervezője azt mondta, nem lesz szép a világbajnok istálló négykerekűje.

Pedro de la Rosa, a Ferrari spanyol tesztpilótája a Marcának beszélt arról, hogy bár még nem látta a Scuderia 2014-es gépének terveit, sokat hallott róla a mérnököktől.

„Úgy hallottam, mások lesznek a kocsik, mint az idén, nagyon alacsonyan lesz az orruk. Nem tudom megerősíteni, hogy kifejezetten csúnya lesz az autó, mert nem láttam, de a mérnökök elmondása alapján erre lehet számítani. Ám nemcsak a Ferrarinál, a paddockban már úgy járnak-kelnek az emberek, hogy azt mondogatják egymásnak, »a ti autótok is csúnya lesz, mert a mienk igen«" – mondta De La Rosa.

A spanyol szerint az új motorok miatt előfordulhat, hogy már nem az aerodinamika lesz a döntő az autók között.

Legfrissebb hírek

Kivirágzott a Haas – az amerikaiak egyedi festéssel készülnek Szuzukára – képek

F1
10 órája

Cunoda azonnal dobogóra állna a Red Bull-lal a Japán Nagydíjon

F1
Tegnap, 14:30

Banki ügyintézőből az F1 mókamestere – Eddie Jordan története

F1
Tegnap, 10:19

A Ferrari jelentős fejlesztési csomaggal készül a Bahreini GP-re – sajtóhír

F1
2025.03.29. 16:37

Cunoda be fogja fejezni az idényt a Red Bullban – Marko

F1
2025.03.29. 12:06

„Tudjuk, hogy nem boldog" – Marko elismerte, hogy Verstappen nem örül a Red Bull döntésének

F1
2025.03.28. 13:08

„Gyermekkori álmom volt, hogy a Red Bull versenyzője legyek” – Lawson reagált a leváltására

F1
2025.03.27. 22:14

Megalázónak és pánikszerűnek minősítették a Red Bull pilótacseréjét – Verstappen kedvelte a posztot

F1
2025.03.27. 16:39
Ezek is érdekelhetik