A német Auto Motor und Sport tudta meg, hogy a 42. körben Webber autójában kritikusan alacsonnyá vált az üzemanyagszintje, ezért az ausztrál acsapat jelzését követően mérnöke utasítására kisebb teljesítményűre állította a motorját, hogy elérjen a célig.
„A Red Bull a Pirelli-gumik kopásával magyarázta a csapatutasítást, de ennél többről volt szó, Webber a verseny első felében a vártnál több üzemanyagot használt el. Éppen ezért megkérték, »tekerje lejjebb« a kocsit, hogy egyáltalán eljusson a célig. A Mercedes már úgysem jelentett veszélyt, mert ugyanezzel a problémával küzdött" – írta a német szaklap.
Egyes brit lapok közben azt ecsetelik, miért nem kapott legalább megrovást Webber amiatt, amit Sepangban művelt. A csapatutasításoktól eltekintve, külső szemlélőként az ausztrált a következő három tettéért lehetett volna felelősségre vonni: Vettel előzési kísérlete során ráhúzta az autóját csapattársáéra a célegyenesben, bemutatott a németnek, illetve a leintés után veszélyesen bevágott elé. A grandprix.com szerint a Red Bullon belüli vihar miatt tekintettek el a sportfelügyelők a szankciótól.