A Red Bull-istállónál is belátták, hogy az időmérő edzésre túlságosan is kihegyezett autó a teljes versenytávon nem képes tartani a riválisok tempóját, ezért változtatnak az autó beállításain. Már csak az a kérdés, hogy a Helmut Marko által kitűzött célt milyen gyorsan tudja megvalósítani a műszaki stáb.
„AusztráliábanKimi Räikkönen nemcsak hogy egy boxkiállással kevesebbet iktatott be a futam során, hanem így is folyamatosan gyorsabb volt az autóinknál. Jobban kell gazdálkodnunk a gumikkal – mondta Marko, a Red Bull tanácsadója az energiaital-gyártó saját tv-csatornájának. – Túlságosan is kihegyeztük az autót az időmérőre, de be kell látnunk, sokkal fontosabb dolgok vannak annál, hogy egyetlen körön megverjük a mezőnyt. Például lehetnénk a leggyorsabbak a versenytávon. Most erre kell összpontosítanunk.”