Az első szabadedzésen Vettellel szemben 73 ezredmásodperccel gyorsabb Alonso a második tréningen sem hagyott alább, sikerült emelnie a téten. A délutánnak Senna, Glock, Chandhok, Hulkenberg, Barrichello, Petrov és Hamilton vágott neki először, az első gyors kört utóbbi futotta, de az 1:20.193 messze volt saját és az élmezőny legjobbjától. Sorra jöttek a többiek.
Előbb Barrichello (1:19.245), majd megint Hamilton (1:18.690) javított, Liuzzi (1:17.537) sem sokáig lehetett virtuális első, mert Vettel (1:16.856) másodpercekkel később nagyon csúnyán „odatett" neki. Aztán többek között megkezdte a délutáni műszakot Alonso is. A spanyol akkor még nem, a lengyel Kubica viszont már bemelegedett (1:16.101), kevéssel később pedig javított is (1:15.935), közel kerülve Alonso délelőtti legjobbjához.
Több mint fél órája köröztek már a pilóták, amikor Massa (1:15.585), majd Alonso (1:15.435) is „megérkezett" végre. A spanyol nem sokkal később olyan magasra tette a lécet (1:14.904), amit a folytatásban csak támadni lehetett, leverni nem. Legalábbis nem csütörtök délután, a második szabadedzésen.
A negyedik helyre Massa, az ötödikre Michael Schumacher fért oda, Kubica a hatodikra szorult, Hamilton viszont mögé. A további névsor is veretes, hiszen Button és Webber aligha elégszik majd meg a továbbiakban a kilencedik és a tizedik hellyel, márpedig a csütörtök délután nem tartogatott nekik többet.
2. SZABADEDZÉS | |||
1. Alonso | Ferrari | 1:14.904 perc | 36 kör |
2. Rosberg | Mercedes | 1:15.013 | 39 |
3. Vettel | Red Bull-Renault | 1:15.099 | 47 |
4. Massa | Ferrari | 1:15.120 | 45 |
5. Schumacher | Mercedes | 1:15.143 | 38 |
6. Kubica | Renault | 1:15.192 | 39 |
7. Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:15.249 | 32 |
8. Sutil | Force India-Mercedes | 1:15.460 | 42 |
9. Button | McLaren-Mercedes | 1:15.619 | 38 |
10. Webber | Red Bull-Renault | 1:15.620 | 28 |
11. Petrov | Renault | 1:15.746 | 44 |
12. Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 1:16.276 | 46 |
13. Hulkenberg | Williams-Cosworth | 1:16.348 | 48 |
14. Barrichello | Williams-Cosworth | 1:16.522 | 38 |
15. Liuzzi | Force India-Mercedes | 1:16.528 | 42 |
16. De la Rosa | Sauber-Ferrari | 1:16.599 | 36 |
17. Kobayashi | Sauber-Ferrari | 1:16.818 | 46 |
18. Alguersuari | Toro Rosso-Ferrari | 1:17.023 | 28 |
19. Kovalainen | Lotus-Cosworth | 1:18.184 | 48 |
20. Di Grassi | Virgin-Cosworth | 1:18.478 | 38 |
21. Trulli | Lotus-Cosworth | 1:18.667 | 13 |
22. Glock | Virgin-Cosworth | 1:18.721 | 42 |
23. Chandhok | Hispania-Cosworth | 1:20.313 | 36 |
1. SZABADEDZÉS | ||||
1. Alonso | Ferrari | 1:15.927 | 31kör | |
2. Vettel | Red Bull-Renault | 1:16.000 | + 0.073 | 26 |
3. Kubica | Renault | 1:16.016 | + 0.089 | 28 |
4. Webber | Red Bull-Renault | 1:16.382 | + 0.455 | 24 |
5. Massa | Ferrari | 1:16.517 | + 0.590 | 29 |
6. Schumacher | Mercedes | 1:16.589 | + 0.662 | 21 |
7. Hamilton | McLaren-Mercedes | 1:16.647 | + 0.720 | 32 |
8. Button | McLaren-Mercedes | 1:16.692 | + 0.765 | 29 |
9. Sutil | Force India-Mercedes | 1:16.805 | + 0.878 | 23 |
10. Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 1:16.857 | + 0.930 | 30 |
11. Rosberg | Mercedes | 1:17.149 | + 1.222 | 14 |
12. Barrichello | Williams-Cosworth | 1:17.331 | + 1.404 | 28 |
13. Liuzzi | Force India-Mercedes | 1:17.704 | + 1.777 | 26 |
14. Petrov | Renault | 1:17.718 | + 1.791 | 38 |
15. Alguersuari | Toro Rosso-Ferrari | 1:17.991 | + 2.064 | 36 |
16. Hülkenberg | Williams-Cosworth | 1:18.397 | + 2.470 | 39 |
17. De la Rosa | Sauber-Ferrari | 1:18.434 | + 2.507 | 37 |
18. Kobajasi | Sauber-Ferrari | 1:18.547 | + 2.620 | 32 |
19. Glock | Virgin-Cosworth | 1:19.527 | + 3.600 | 23 |
20. Kovalainen | Lotus-Cosworth | 1:19.606 | + 3.679 | 31 |
21. Trulli | Lotus-Cosworth | 1:19.902 | + 3.975 | 30 |
22. Di Grassi | Virgin-Cosworth | 1:20.566 | + 4.639 | 18 |
23. Senna | Hispania-Cosworth | 1:21.688 | + 5.761 | 27 |
24. Chandhok | Hispania-Cosworth | 1:21.853 | + 5.926 | 6 |