Veszprém kontra Fehérvár az év csapata címért

Vágólapra másolva!
2013.02.09. 14:00
null
Sofronék a Veszprémmel küzdenek az első helyért
Már csak néhány napig, február 12-ig lehet szavazni a kedvencekre az Év sportolója 2012 választáson, amelyet lapunk a Felix Promotionnel közösen szervez. Az olimpikon nőkre és férfiakra, a paralimpikonokra, a legnépszerűbb nem londoni sportolókra, a felfedezett és az extrém sportolókra, valamint a csapatokra, az év legkaritatívabb sportolóira, a sportmenedzserekre, illetve a legnépszerűbb sportkampányokra adhatók voksok. Hogy végül kik lesznek a tíz kategória befutói, az csak a megméretés lezárása után derül ki, hiszen február 4-től még érdekesebbé vált a szavazás a www.evsportoloja. hu oldalon: kategóriánként csak az első három helyezett eredményei jelennek meg, azt azonban, hogy melyik jelölthöz tartoznak, nem lehet tudni.

A szavazók vasárnap estig úgy gondolták, hogy Tóth Krisztina (32%) volt 2012-ben a legkaritatívabb sportoló, Huszti Szabolcs (18%) és Kozmann György (15%) előtt. Szerencsére az előző esztendő rengeteg fiatal felfedezettel is megajándékozta a közönséget, nem egyszerű kiválasztani közülük a legjobbat. Amíg nyilvánosak voltak az adatok, Somogyi Gergely állt az élen (25%), de a Czékus Anna, Kiss Szofi páros szorosan követte (17%) a kosárlabdázót. Alig két százalékkal lemaradva jött utánuk Gyurcsó Ádám, közvetlenül a 11%-os Rapport Richárd előtt. Az extrém sportolóknál Poór Brigitta (31%) húzott el, de Detre Diána (19%) és Szász Kitti (17%) a nyomában volt, persze egy-két nap alatt még sok minden változhat. A sportmenedzsereknél Szörnyi Attila (37%) népszerűsége megugrott, ám Lóránt András (13%) és a vele holtversenyben lévő Hrutka János szavazóinak sem kellett feladniuk.

Az év csapata kategória, úgy tűnt, párharcra szűkült, a Sapa Fehérvár AV 19 (32%) és az MKB Veszprém (29%) között leheletnyi volt a különbség. Így a rajongók még következtetni sem tudnak arra, melyik fantomkép kit is takar. A sportkampányok között a Soproni – Emeljük poharunkat a Magyar Olimpiai Csapatra! – kampánya vezetett nagy fölénnyel, a szavazatok majd’ 50 százalékával bérelte ki magának az első helyet.

A végeredmény szempontjából jelentősége van minden egyes napon leadott kattintásnak, és természetesen az is számít, hogy a jelöltek mennyire tudják aktivizálni szurkolótáborukat akár a Facebookon, akár a sportéletben. Egy biztos, még semmi sem dőlt el, a hajrában minden megeshet.

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik