A versenyző az M4 Sport Nemzeti Sporthíradó című műsorában szerdán hangsúlyozta, mivel „technikai csapatsportot” űznek, a versenyautónak pedig mindig kiváló állapotban kell lennie, a csapattagok munkája és támogatása nélkül nem lett volna esélyük a végső győzelemre.
Ifjabb Érdi kiemelte, hogy a szezon során csak az ő párosuk tudott két futamon is diadalmaskodni, ezek egyike a Pécsen és környékén rendezett Mecsek-rali volt, a másik pedig egy ausztriai forduló.
„A záró viadalon, az Akropolisz-ralin már ötödik alkalommal álltam rajthoz, ezért tudtam, hogyan kell ott versenyezni, ez ugyanis a világ legnehezebb murvás versenye, amely jelentős mértékben próbára teszi a technikát. Nehéz volt úgy készülni, hogy a negyedik hely is elég az abszolút bajnoki címhez, de végül, bár elől haladtunk, elengedtük az első helyet, mert a bajnokság megnyerése lebegett a szemünk előtt” – fogalmazott a versenyző.
Kerék István elmondta, két évvel ezelőtt „szállt be” ifjabb Érdi mellé „ebbe a projektbe”, és egyáltalán nem bánta meg, hogy így döntött, mert tavaly abszolútban másodikak lettek a Historic kategóriában, az idén pedig összejött a bajnoki cím is. A klasszikus, veterán versenyautókat felvonultató géposztályban a magyar páros egy négykerék-meghajtású Ford Sierra Cosworth-tal indult, és az abszolút győzelem mellett a 4-es kategória kontinensbajnoki címe is az övék lett.
Ifjabb Érdi Tibor korábban az ERC2-es kategóriában 2017-ben, 2018-ban és 2020-ban nyert Európa-bajnoki címet. A Historic géposztály Eb-sorozatában az idén egy másik magyar siker is született, Mekler László és Meklerné Mikó Edit az EHRC 2-es kategória bajnoka lett.