Telt ház volt – körülbelül ötezer néző – ahogy az már lenni szokott Miskolcon. Ráadásul most még a megszokottnál is nagyobb figyelem övezte a ralisokat, hiszen ez nem csupán egy Miskolc-rali, hanem még idénynyitó is... Nos, az első napon a hagyományos, salakpályás prológot tartották meg, amelynek eredménye ugyan nem számít a végelszámolásnál, presztízsokokból mégis számít.
A mezőny eleje még világosban, a vége sötétben, a lámpák fényénél repesztett – Balogh János volt közülük a leggyorsabb, mindössze egy tizeddel előzte meg azonban Ollé Sándort. A közönség körülbelül 130 autót láthatott, s bár a verseny egy ideig állt (a 254-es rajtszámú autó elsodort két sportbírót, akik könnyebb sérülésekkel megúszták), összességében remek volt a hangulat.
20. VREDESTEIN MISKOLC-RALI, AZ OB 1. FUTAMA
Prológ. Abszolút sorrend: 1. Balogh János, Holczer Dániel (Dynamic Rally Team, Mitsubishi Lancer Evo9) 1:01.2, 2. Ollé, Tóth Zs. (AS-Rallyesport Europe, Ford Fiesta S2000) 1:01.3, 3. Botka, Mihalik 1:01.4 és Spitzmüller, Laczkó (Pro Race Sport, Mitsubishi Lancer Evo9) 1:01.4