A 21. században már minden valamirevaló klubnak van saját shopja, természetesen a Benficának is. Régóta terveztem írni a Benfica Megastore-ról, ami legalább olyan színvonalon működik, mint az összes nyugati nagyklubé, ám most egy egészen kreatív ötlettel álltak elő a marketingesek: csináld Benficába!A 21. században már minden valamirevaló klubnak van saját shopja, természetesen a Benficának is. Régóta terveztem írni a Benfica Megastore-ról, ami legalább olyan színvonalon működik, mint az összes nyugati nagyklubé, ám most egy egészen kreatív ötlettel álltak elő a marketingesek: csináld Benficába!
E pluribus unum, bár ez esetben az eszköz használatával remélhetőleg sokból egy sem. A Benfica zseniális marketingesei kitalálták a jövő nagy merchandising projektjét: Benfica Creative Condom!
A tizenkét különböző típusú óvszert tartalmazó termékcsalád hamarosan kapható lesz a Megastoreban, ám a közreadott fotó már most sokat elárul az üzlet komolyságáról:
Az "Ez lesz a derbi?", vagy a "Legjobb védekezés a támadás!" (szabadon fordított) szlogenek egyaránt megmosolyogtatóak, ahogy az "50 év" feliratú óvszer is vélhetően egy korosztályhoz szól majd csak (az 50 év egyébként az akkor Guttmann Béla által vezetett csapatra utal, akik megvédték BL-címüket). Az "Ez lesz a Benfica" feliratúnál így is biztos többen fogják igénybe venni, hisz minden bizonnyal ez bír a legrosszabb biztonsági minősítéssel...
Lehet megmosolyogni az ötletet, lehet a pápanyalókához hasonló szentségtörést vizionálni, az viszont biztos, hogy ennél jobb módját a blog egyszemélyes szerkesztősége sem tudna kitalálni a fiatalok fogamzásgátlásának népszerűsítésére.