A draft után Curry négy éven keresztül a Nike cipőiben játszott, majd 2013-ban, pont a nagy berobbanása idején váltott az Under Armour márkára, amit akkoriban az Egyesült Államokban kevesen ismertek – jó példa erre, hogy akkoriban a kosárcipők piacán 0.35 százalékos részesedésük volt.akkoriban a kosárcipők piacán 0.35 százalékos részesedésük volt.
Volt már ilyen, sokan meglepődtek a márkaváltás hallatán, de igazából senki sem tulajdonított túl nagy jelentőséget ennek.
Egészen mostanáig, mikor is Curry az NBA történetének egyik legnagyobb klasszisává nőtte ki magát, és megtudtuk a váltás körülményeit.
„Mikor alá kellett volna írni az új szerződést, eljött hozzánk a Nike egyik képviselője, aki még a nevét sem tudta a fiamnak. Folyamatosan Stephon Currynek hívta… Ezen már meg sem lepődtem, amikor azonban előkerült egy PowerPoint-prezentáció, amelyen elfelejtették kicserélni a neveket, és még Kevin Durantnek szólt, az már lehangolt. Ezek után nem is figyeltem arra, mit mond…” mesélte az ESPN-nek a Golden State sztárjának édesapja, Dell Curry.
A klasszis irányító ezt követően kislánya, Riley segítségét kérte a döntés meghozatalában, aki az Adidas és a Nike cipőjétől sem volt elájulva, az Under Armour tervébe viszont azonnal beleszeretett.
Ezután pedig nem maradt kérdés…
Az amerikai „kiscégnek” állítólag 14 milliárd dollárt hozott azóta a szerződés, és 350 százalékkal nőtt a piaci részesedése, a Curry nevével fémjelzett lábbeli minden idők második legjobban fogyó kosárcipője lett.
Az első Michael Jordan cipője…