Francia Kupa: hiába Sergio Ramos csúcsa, a Marseille kiejtette a PSG-t

Francia Kupa: hiába Sergio Ramos csúcsa, a Marseille kiejtette a PSG-t

Tilos a hozzászólásban linket elhelyezni. Ez alól kivétel az online videó-közvetítések linkjei, és hivatalos sportszövetségek linkjei. A szabály megszegése végleges tiltást, és a felhasználó összes hozzászólásának törlését vonja maga után. Bármilyen moderációval kapcsolatos kérdése, észrevétele van, elérhet minket a [email protected] e-mail címen.
Rendezés:
VadBedel
VadBedel2023. 02. 09. 13:37

Többen írják itt, hogy nem motiváló ez a kupa, ami valahol igaz, mert nyilván nem a világ legveretesebb serlege, de azért amennyivel a PSG - elvileg - a francia mezőny felett áll, nekik egyértelmű presztízsveszteség, ha nem zsebelik be a hazai címeket. Otthon is, meg "kifelé" Európában is.

TitkoltEllenallas
TitkoltEllenallas2023. 02. 09. 12:35

Skywalker, Messit csak az "arab" csapatok engedhetik meg maguknak, ahol a pénz tényleg nem számít, nézzed meg a Barcelonát, még ők is a csőd szélén táncolnak, pedig nem egy kis csapat, többek között az argentin bérigényei miatt.

IDresstoGegenpress
IDresstoGegenpress2023. 02. 09. 12:32

SkyvvalkerLajos: Pont hogy Messi az, aki nem csak a pénz miatt választotta a PSG-t. :) A legtöbb ember elsősorban a pénz miatt választ bizonyos munkákat, munkaköröket, de ebből nem feltétlenül következik, hogy szereti is és végig, folyamatosan nagy lelkesedéssel dolgozik. A kiégés, motivációvesztés mindenkinél előfordulhat. Igazad van, hogy bosszantó, amikor ennyi fizetésért nem szórakoztató, ahogy játszanak a sportolók, de sajnos itt többről van szó szerintem, mint csak az anyagiak.

SkyvvalkerLajos
SkyvvalkerLajos2023. 02. 09. 12:19

IDresstoGegenpress Egyiküket sem kényszerítették pisztollyal a homlokukon, hogy évi 20 millióért igazoljonak a PSGbe. Messi pl. bármelyik csapatot választhatta volna a világon. de jó, ő Messi, a többi játékos is elmehetne legalább egy Dortmund szintű csapatba, csak hát ott nem fizetnek ennyit. szóval aki a pénzt választotta, annak legyen a pénz elég motiváció

IDresstoGegenpress
IDresstoGegenpress2023. 02. 09. 11:50

SkyvvalkerLajos: Szerintem a motiváció kérdésköre sajnos nem ilyen egyszerű. Persze, a pénz ösztönző tényező lehet, de egy idő után, ilyen szinteken, már kevés az igények kielégítésére, főleg, ha közben sok más szükséglet sérül. Nekünk, akiknek sokszor már csak a sportolókéhoz hasonló fizetés is örökre álom marad, érthetetlennek tűnhet, hogy ekkora összegek miért nem motiválják őket jobban, de pont a futballban szerintem ez nem annyira meglepő. A PSG-t nézve meg különösen nem. Egy olyan csapatban, amelyben a játékosok fele legszívesebben más klub színeiben játszana, ha tehetné; amelyben a vezetésnek nincsenek konkrét, tiszta elképzelései; amelyben céltalanul vásárolgatnak és adogatnak el sztárokat, csak mert megtehetik; amelyben a belső feszültségeket nincs, aki kezelje; és amelyben egy nagyon fiatal és sokszor kissé még éretlen Mbappé kezében összpontosul aránytalanul nagy hatalom, ott nem csoda, hogy bajok vannak.

IDresstoGegenpress
IDresstoGegenpress2023. 02. 09. 11:18

Most jövök rá, hogy a nagymonológomnak a lényegét gyakorlatilag szépen összefoglalja ennek a cikknek a címe. :D "Hiába Sergio Ramos csúcsa, a Marseille kiejtette a PSG-t." Hiába az egyéni klasszis teljesítmény egy-egy játékostól, ha csapatszinten nem működőképes a PSG. Néhány meccsre, egy bizonyos ideig elég lehet az elevickéléshez, de hosszú távon fenntarthatatlan.

IDresstoGegenpress
IDresstoGegenpress2023. 02. 09. 11:00

Ahogy írta NJR10CR7 is, tanácstalan focit láthattunk tegnap az egész csapattól (Galtiert is beleértve) és ez már egy jó ideje így van szerintem. Attól még, hogy egyénileg jók a játékosok, egy csapat nem feltétlenül lesz jó és működőképes. Az egyéni- és főleg a csapat-motiváció hiányáról ne is beszéljünk. Eddig is csak az egyéni klasszis teljesítmények miatt tudott úgy-ahogy ellavírozni a PSG szerintem. Egy-két kivételtől eltekintve nincs igazi csapatmunka, nincs összjáték, nincs terv, nincs inspiráció. . A meccsen a minap történt kellemetlen események miatt a lelki okok szintén közrejátszhattak Messi és Neymar esetében, ahogy csapatszinten is nehéz lehetett csak és kizárólag az ellenfél közönsége előtt játszani. Szóval lehetett itt sok más tényező még a képben, viszont a végeredményen mindez nem változtat: nehézkes, lomha, lélektelen focit játszottak, ami vereségbe és kiesésbe torkollott. Ez után remélem, legalább azt leszűri Galtier, hogy hogy NEM szabad majd játszaniuk a Bayern ellen.

hefli17
hefli172023. 02. 09. 10:55

Úgy volt vele az arab tulaj,elég volt megvenni messinek a vb aranyat a ló>asznak is van vége.

IDresstoGegenpress
IDresstoGegenpress2023. 02. 09. 10:46

TitkoltEllenallas: A második félidőben több megmozdulás is volt, főleg az utolsó kb. 20 percben. Az első félidőben pedig Messi támadásából (amire nem érkezett meg időben a befejezés és meg is pattant egy kicsit a labda) lett az a bizonyos szöglet, amiből gól is született. Az ellenfél tudta, hogy Mbappé hiányában a Messi-Neymar kettősre kell odafigyelni és úgy lógtak rajtuk a védők, mint fürt szőlő, ha már egyáltalán a PSG többi játékosa valahogy az irányukba küldte a labdát. Mivel hogy szétszóródva lődörgött a csapat java része a meccs legnagyobb hányadában és több elrontott passzuk volt, mint jól sikerült. Messi és Neymar is kicsit szét voltak esve, ez igaz, de egy totálisan érdektelennek tűnő csapattal a hátuk mögött, akik rájuk hagytak mindent, hogy oldják meg egymaguk/ketten a betonkemény védelem ellen, nem volt könnyű dolguk. Mbappé lendülete, sebessége és labdaéhsége valóban hiányzott, de itt ez most nem csak egy vagy két emberen múlt szerintem. Az egész PSG, mint csapat, az egész taktikai elgondolás (vagy annak hiánya) komoly gatyába rántást igényel. A futball csapatsport és az esetek döntő többségében nem lehet sem mindent 1-2 embertől elvárni, sem pedig mindent 1-2 emberre kenni.

SkyvvalkerLajos
SkyvvalkerLajos2023. 02. 09. 10:00

NJR10CR7 az hogy több tíz vagy százmilliót fizettek érted, és tizen huszon millió eurót kapsz évente a játékodért... szerintem elég motiváció kéne hogy legyen. főleg hogy minőségben k*rvára nem kéne hogy egy szinten legyen a két csapat.

TitkoltEllenallas
TitkoltEllenallas2023. 02. 09. 09:55

Gegenpressz, én egyedül Neymar kapufájára emlékszem, mint villanás, én azt láttam, hogy a brazil, meg Messi is sorban adják el a labdákat, sőt a második OM gól előtt is Messi vesztett labdát. Ennek a csapatnak kimagaslóan legértékesebb játékosa Mbappe, ő pótolhatatlan, ellenben a két öregecske sztárral.

NJR10CR7
NJR10CR72023. 02. 09. 09:45

Ez mind csak HOZZÁ ÁLLÁS kérdése a PSGnél , hogy mennyire motiváló és mennyire fontos adott esetben egy kupasorozat számukra! De ha így kiállnak majd a Bayern ellen ilyen tanácstalan , ötlettelen majd oszt megoldja Neymar vagy Messi játékkal , akkor abból semmi pozitívum nem fog sajnos kisülni és bele szaladhatnak akár egy nagyobb és csúfosobb vereségbe is ! Viszont bízom benne , hogy a BL ben egy sokkal jobb és motiváltabb PSG t fogunk látni! :)

nincsmaruj
nincsmaruj2023. 02. 09. 09:23

Csak belenéztem a meccsbe, de az alapján az OM megfojtotta a PSG-t. Már a saját 16-osának előterében letámadta őket, esélyt sem adva, hogy Messihez v Neymarhoz kerüljön a labda. A sztárok kevésbé szeretnek dolgozni, ezért kellenek a vízhordók is. Bár Verratti ilyen meg Hakimi is sokat melózik, de úgy tűnik ez kevés. Kíváncsi leszek a BL meccsre.

IDresstoGegenpress
IDresstoGegenpress2023. 02. 09. 08:50

TitkoltEllenallas: Nehéz úgy bármihez is kezdeni, ha azokat a helyzeteket, amiket teremtesz, nincs, aki befejezze, nincs, aki (jó ütemben, megfelelő lendülettel) érkezzen az általad adott labdához, rajtad meg mindig 2-3 ellenfél lóg és senki nem jön segíteni, senki nem helyezkedik ideálisan. Így is ami volt villanás a PSG részéről az ellenfél térfelén, az javarészt Neymarnak és Messinek volt köszönhető - bár tény, hogy nem ez volt egyikőjüknek sem élete meccse. Ez a csapat diszfunkcionális és motiválatlan szerintem, de a Ramos-Hakimi-Messi-Neymar négyes legalább tett erőfeszítéseket azért, hogy ne mondjanak teljes csődöt. (Meg persze Donnarumma.) Viszont négyen (öten) egy 11 fős csapatból nem mindig elegek, főleg, ha az ellenfél ennyire motivált és 11-ből 11 fővel 100%-ban odateszi magát.

SkyvvalkerLajos
SkyvvalkerLajos2023. 02. 09. 08:05

Mekkora szégyen te jó ég! ez az olajpénzből felfújt párizsi lufi, még a legjobb 8 közé sem tud bejutni a rettent magas színvonalú francia kupában :DDDD Ha a Bayern nem üti ki ezt a csürhét, akkor remélem elzavarják Nagelsmannt meg az egész bagázst.

TitkoltEllenallas
TitkoltEllenallas2023. 02. 09. 07:19

Volt szerencsém megnézni a meccset, fasza kis derbi volt, az OM teljesen megérdemelten nyert. Messi, Neymar, tegnap 3 forintot nem ért, ha a két megkopott dél amerikai a pályán van, gyakorlatilag halálra van ítélve a Psg, mínusz 2 ember, már egy OM ellen is túl sok.

Leninanyjamegintterhes
Leninanyjamegintterhes2023. 02. 09. 03:49

Gyurica Helyre lettél téve és igazítva, ostoba provokátor, de próbálsz vergődni. CR ugyanis valóban 3 topligában (bajnokságban) volt szuperkupa győztes. Ezt díjat az a csapat nyeri el, amelyik győz az adott bajnokságban a bajnok és a kupagyőztes csatájában. Messi nem lesz győztes a francia kupasorozatban, amelyben a helyi bajnokságban résztvevők indulnak. Primitív gyűlölködésért viszont jár egy díj, nevezzük kretén kupának.

Leninanyjamegintterhes
Leninanyjamegintterhes2023. 02. 09. 01:55

Gyuricaur2023-02-09 00:24:53 "még az egycsapatos bohócligában sem lesz kupagyőztes" Az előző kommentelőn kívül senkit se ért meglepetésként, hogy Messi a bajnokságban nem lesz kupagyőztes, ugyanis a bajnokság és a kupa két külön versenysrorozat. ----------------------------- Eltekintve a bődületes helyesírási hibáktól, egyébként is jó nagy lyukat rúgtál, emberke. Ugyanis a francia kupában kizárólag francia csapatok, a bohócliga csapatai indulhatnak. Messi természetesen nem a bajnokságban nem lesz kupagyőztes, hanem Franciaországban. Ezt rajtad kívül mindenki értette, csak te próbálsz kötekedni. A Messinek összecsalt katari szenny vb meg vajon miként jön ahhoz, hogy a similabdás törpenyúl soha egyetlen meccset nem játszott a Premier Ligában és az olasz bajnokságban. Miután kifosztotta az anyaklubját, egészen a sejkek csapatáig szaladt, mert ott remélt trófeákat nyerni. Hát a BL és a francia kupa sem sikerült szegény lúzernek. Kellemetlen.:)

IDresstoGegenpress
IDresstoGegenpress2023. 02. 09. 01:43

Nem értem a PSG-t irányító vezetőedzők gondolkodását már évek óta és ma sem kerültem közelebb a megoldáshoz. Mi a taktika? Miért állnak vagy sétálgatnak a játékosok 1-0 állásnál az ellenfél javára, amikor a kiesés a tét? Miért Neymarnak kell átvállalnia magára sokszor csomó más csapattársa feladatát is, aminek hatására szétmorzsolódik a figyelme és az energiája, mire gólszerzésre kerülne a sor? Miért játszik a PSG ötlettelen, lagymatag játékot az esetek döntő többségében? Miért nincsenek jó befejező emberek Mbappén kívül a csapatban? :/ . Lehet, hogy nem jól látom a dolgokat és lehet, hogy negatív értelemben kicsit elfogult vagyok, mivel összességében véve nem tartom túl kedvelhetőnek a PSG-t, mint klubot vagy mint csapatot, mindössze pár játékos miatt szoktam nézni a meccseiket. Ez esetben elnézést a jogtalan kritikáért! Viszont ahogy jelenleg látom, a PSG egy koncepció és összhang nélküli, céltalan focit játszó csapat, akiknél ma a Marseille jobb volt, és akik, ha nem kapják össze magukat, ezzel a fel- és hozzáállással le fognak szerepelni a Bayern ellen. Galtier úgy érzem, sajnos ugyanannyira motiválatlan, mint a játékosai, és ez nagy baj. A Bayern ellen kelleni fog a tűz, ha nem akarnak ők égni. . Az utolsó kb. 20 percben volt több próbálkozás ma a PSG részéről, maga a meccs izgalmas, eseménydús volt végig szerintem, kapufák is születtek, de nem éreztem fókuszt. Megértem a háttérben húzódó esetleges lelki okokat, megértem Galtier részéről, hogy nem lehet egyszerű ezt a csapatot irányítani, megértem, hogy többen sérültek. Viszont a Bayern ellen muszáj lesz jobban odatenniük magukat, mert ott a megértés már nem fog sokat érni.

Profdr2022
Profdr20222023. 02. 09. 01:08

Ezt megnéztem, mert ritkán látok, nézek francia csapatokat, az ellenszenves PSG-t meg lehetőleg sohasem. De nem bántam meg, mert a Marseille leiskolázta az arab tulajdonú párizsiakat, akiket az sem tudta megmenteni, hogy a 21. század legnagyobb belső védője szokásosan parádés gólt fejelt. Ezzel a találattal Sergio Ramos Garcia egy újabb rekordot állított fel, persze kellett hozzá Neymar kiváló szöglete. Ramos szerencséjére nem a törpenyúl baszta középre a labdát találomra, hanem az argentinnál sokkal jobb képességű, de sérülékeny, sportszerűtlen életvitelű és komolytalan hozzáállású brazil. Ha már Messi. A PSG jól ráfázott, hogy a kerékkötő kisembert végig a pályán hagyta. Most nem jöttek az ajándék 11-esek, mint Katarban számolatlanul, korrekt bíráskodás mellett viszont Messi mindössze annyit tud, amennyit ma is láthattunk tőle: a nagy semmit. A similabdás tehát még az egycsapatos bohócligában sem lesz kupagyőztes, és ha az UEFA megkaparná az arab pénzek mozgását, bajnok sem lehetne. Szépen a Juventus sorsára jutva valahol a középmezőnyben végezne, elbukva az indulást mindegyik európai kupában. Hiába tettek milliárdokat és sztárokat a kisember alá, Messin az sem segít. Hol van ő attól, hogy a 3 legerősebb ligában legyen egyszerre bajnok, kupagyőztes, szuperkupa győztes és gólkirály. Ez a hihetetlen teljesítmény egyedül Cristiano Ronaldo nevéhez fűződik, valószínűleg soha másnak nem fog sikerülni. Messi nem is merte kipróbálni magát Premier League-ben és a Serie A-ban, mert mindkettőben megbukott volna, mint Rottenbiller. Hiszen még a francia kupa is magas neki, mint tyúknak a farzseb.