F1: „Igazságtalan, hogy a piros zászlót okozók megtarthatják a helyüket”
Rendezés:
piftinho2021. 06. 06. 13:11
Olvasom a kommenteket és én is azokkal értek egyet akik azt mondják, hogy a végén egyszerre csak 1 autó legyen a pélyán. Tehát mondjuk mehet minden így ahogy van, és a Q2 eredménye alapján egyesével jöhetnének a pilóták...
Aki a Q2-ben a legjobb időt futja, az jöhet a legjobb tapadási viszonyok mellett a végén. Szerintem ez elég korrekt lenne.
Persze ott van az a verzió is, hogy írtó pech, ha közben elkezd esni..
Fene tudja, de néha ez így már tényleg bohózat kategória..
Lacika062021. 06. 05. 23:58
5.5 km/h átlagsebesség a győztestől? XD Az komoly egy tempó XD
dilettans2021. 06. 05. 22:52
Ez ugyanugy benne van a jegy árában, mint a futballban egy lesgól vagy egy 11-es, ami vagy jogos vagy nem és sokszor még VAR sem tud dönteni, ugy hogy mindenki elégedett legyen.
Vagy az F1-nél maradva, valaki összeszed 15 másodperc előnyt amit egy falnak menővel egyből nullázhat az üldöző és lehetne még sorolni. Itt mindig az a perdöntő, hogy ki melik végén van az eszköznek, mert az elég jól be szokta határolni az álláspontokat...
Giguere2021. 06. 05. 22:23
Szerintem azzal is meglehetne oldani az ilyen helyzeteket, hogy az egyes szakaszok végén történő piros zászlós baleseteknél nem fejeződne be az időmérő, hanem a takarítás után újra mehetnének egy mért kört.
Tamás7772021. 06. 05. 22:19
Valamit tenni kellene hasonló, piros zászlós esetekre. Spekulációkra adhat okot, és tönkreteszi a vétlen autósok időmérőjét is. Nincs ez rendjén. Biztosra veszem, hogy történt volna még esemény és változás az utolsó próbálkozások során. Ám így bennünket, nézőket is megfosztottak ettől az élménytől. Pedig parázs végjátékra volt kilátás.
ftoti2021. 06. 05. 21:32
Leclerc a Q1-ben úgy futotta meg a legelső mért körét, hogy mögötte Stroll a falhoz csapta a kocsit, majd piros zászlót lengettek, de a monacói már átment ekkor a célvonalon. Leclerc és Stroll között nem volt senki, de ha kicsit hamarabb jön a piros zászló, akkor a ferraris köre sem érvényes - szerencsére ezen nem múlt semmi.
Ellenben Giovinazzi baleseténél Norris (és talán Räikkönen), Ricciardo baleseténél Leclerc biztosan, míg Cunoda és Sainz baleseténél Leclerc és Bottas volt már túl a baleset helyszínén, vagyis előttük a célvonalig (illetve az első kanyarig) tiszta volt a pálya.
Nem tudom, mennyivel lenne igazságosabb, ha ilyen esetekben (vagyis amikor piros zászlós baleset van a pálya első kanyarjától biztonságos távolságban) a baleset helyszínén már áthajtó pilóták befejezhessék a mért körüket.
Bár én azt sem tartanám ördögtől valónak, ha a Q3-ban egyesével mehetne minden pilóta egy mért kört. Szélárnyék-keresgélés sem lenne, meg senki sem venné el mástól a körét egy balesettel.
Olvasom a kommenteket és én is azokkal értek egyet akik azt mondják, hogy a végén egyszerre csak 1 autó legyen a pélyán. Tehát mondjuk mehet minden így ahogy van, és a Q2 eredménye alapján egyesével jöhetnének a pilóták... Aki a Q2-ben a legjobb időt futja, az jöhet a legjobb tapadási viszonyok mellett a végén. Szerintem ez elég korrekt lenne. Persze ott van az a verzió is, hogy írtó pech, ha közben elkezd esni.. Fene tudja, de néha ez így már tényleg bohózat kategória..
5.5 km/h átlagsebesség a győztestől? XD Az komoly egy tempó XD
Ez ugyanugy benne van a jegy árában, mint a futballban egy lesgól vagy egy 11-es, ami vagy jogos vagy nem és sokszor még VAR sem tud dönteni, ugy hogy mindenki elégedett legyen. Vagy az F1-nél maradva, valaki összeszed 15 másodperc előnyt amit egy falnak menővel egyből nullázhat az üldöző és lehetne még sorolni. Itt mindig az a perdöntő, hogy ki melik végén van az eszköznek, mert az elég jól be szokta határolni az álláspontokat...
Szerintem azzal is meglehetne oldani az ilyen helyzeteket, hogy az egyes szakaszok végén történő piros zászlós baleseteknél nem fejeződne be az időmérő, hanem a takarítás után újra mehetnének egy mért kört.
Valamit tenni kellene hasonló, piros zászlós esetekre. Spekulációkra adhat okot, és tönkreteszi a vétlen autósok időmérőjét is. Nincs ez rendjén. Biztosra veszem, hogy történt volna még esemény és változás az utolsó próbálkozások során. Ám így bennünket, nézőket is megfosztottak ettől az élménytől. Pedig parázs végjátékra volt kilátás.
Leclerc a Q1-ben úgy futotta meg a legelső mért körét, hogy mögötte Stroll a falhoz csapta a kocsit, majd piros zászlót lengettek, de a monacói már átment ekkor a célvonalon. Leclerc és Stroll között nem volt senki, de ha kicsit hamarabb jön a piros zászló, akkor a ferraris köre sem érvényes - szerencsére ezen nem múlt semmi. Ellenben Giovinazzi baleseténél Norris (és talán Räikkönen), Ricciardo baleseténél Leclerc biztosan, míg Cunoda és Sainz baleseténél Leclerc és Bottas volt már túl a baleset helyszínén, vagyis előttük a célvonalig (illetve az első kanyarig) tiszta volt a pálya. Nem tudom, mennyivel lenne igazságosabb, ha ilyen esetekben (vagyis amikor piros zászlós baleset van a pálya első kanyarjától biztonságos távolságban) a baleset helyszínén már áthajtó pilóták befejezhessék a mért körüket. Bár én azt sem tartanám ördögtől valónak, ha a Q3-ban egyesével mehetne minden pilóta egy mért kört. Szélárnyék-keresgélés sem lenne, meg senki sem venné el mástól a körét egy balesettel.