F1: az FIA vizsgálatot indított Grosjean balesete miatt

F1: az FIA vizsgálatot indított Grosjean balesete miatt

Tilos a hozzászólásban linket elhelyezni. Ez alól kivétel az online videó-közvetítések linkjei, és hivatalos sportszövetségek linkjei. A szabály megszegése végleges tiltást, és a felhasználó összes hozzászólásának törlését vonja maga után. Bármilyen moderációval kapcsolatos kérdése, észrevétele van, elérhet minket a [email protected] e-mail címen.
Rendezés:
countdown2
countdown22020. 12. 04. 14:46

A pályamunkásoknak sokat köszönhet Grosjean. Viszont el kellene nekik magyarázni a porral oltó helyes használatát.

ftoti
ftoti2020. 12. 03. 17:56

Kíváncsi vagyok, mit mutat majd ez az aszfaltcsík (meg a 87 kör) mit mutat majd. Ez a 8-9-es kanyar egyébként a megszokott pályaszakaszra való visszatérés (a 9-es kanyar legutóbb a 13-as volt, a hátsó egyenes előtti kanyar), a hagyományos pálya külső ívén lévő kerékvetőket szedik fel, ami a mostani vonalvezetéshez képest közel merőlegesen áll - bölcs döntés, a gumifalra remélhetőleg nem lesz szükség. A 87 kör viszont sok, legutóbb 80 kör fölött 1995-ben volt a Csendes-Óceáni Nagydíj (83 kör), ennél több kör legutóbb az 1969-es Spanyol Nagydíjon volt (90 kör, Montjuic). Majdnem kétszer annyi kört mennek, mint Spában :) 1967-ben a Monacói Nagydíj 100 körös, az 1964-es Osztrák Nagydíj 105 körös (Zeltweg, a reptéri pályán), illetve az F1-es versenynaptár részeként 1960-ban az Indy 500 200 körös volt.