Alonso: Nem felejtettem el vezetni, másoknak jobb autója van
Rendezés:
Alonso01902014. 04. 07. 22:02
Igen bizonyára Alo a hibás a gyenge motorért hisz annak fejlesztése is az ő feladata mint minden más. :D
RMcaptain: Ő és Kimi segít a fejlesztésekben. Nemcsak Alonso...
matthew19922014. 04. 07. 16:28
jó ha a szezon közepére valamit is csökkent a hátrányából a Red Bull a Mercihez képest! :( Forza Ferrari!
matthew19922014. 04. 07. 16:26
Ez a Merci fölény az h 10 kör alatt kiautóztak 24 mp-t, a Schumi/Ferrari 2002-es és 2004-es szezonra emlékeztet! Ott is pár kör alatt kiautóztak egy boxkiállásnyit! De említhetném Vettel 2011-es szezonját is! Igaz még korai ilyet kijelenteni de ez a szezon elment a többiek számára mert a motorokhoz már nem lehet hozzányúlni! Láthatjuk h a Red Bull aerodinamikailag hiába a legjobb most is, nem tudnak a Renault motorral versenybe szállni a Mercivel!
matthew19922014. 04. 07. 13:02
Amíg nincsenek a Ferrari mérnökcsapatában drámaian nagy változások addig a Ferrari nem lesz világbajnok! Vezethet itt bárki a jobbnál jobb versenyzők akár Senna (ha élne még) vagy Schumi is akkor sem lennének előrébb! A Forma1 is olyan mint a MotoGP, hiába a jó versenyző ha a technika nem enged akkor hiába nyomja csavarja a gázt nem fog menni! Ross Brawnt vissza kell ide hozni nincs mese! A motorfejlesztés terén meg utcahosszal kellene vernie a mezőnyt motorerőben a Ferrarinak mint a 2000-res évek első felében! Érdekes látni azt is h elméletileg a Red Bullban van a leggyengébb motor a 3 motorgyártó közül, mégis a leggyengébbel abszolút verik az erősebb motorral rendelkező Ferrarit! Tehát a Red Bullnál vmit jól csinálnak. Az is furcsa h a McLarennek nincsen főszponzora! Ekkora multú gyár és nincs főtámogatója. Jövőre a Honda hozhatná magával a spanyol olajóriás Repsolt mint a MotoGP-ben a Repsol Honda és akkor lehetne a McLaen-Repsol Honda! :D
Gerzso2014. 04. 07. 11:43
A Ferrari, h. kicsit javítson autója versenyképességén, a következő futamoktól Mercedes motorra vált :D
Eddig aerodinamikában alázták őket, most meg (villany)motor téren is.
7-8 kör alatt a két Mercis fél percet vert a végén a mezőnyre. Hiú ábránd lenne, ekkora előny esetleges ledolgozásában hinni ebben az idényben. Lehet kezdeni a jövő évi autókat tervezni :)
Hamilton és Rosberg lepókerezik, h. ki lesz idén az egyéni világbajnok, csapatban a Mercedes. A többi meg a kutyát sem érdekli.
zso0082014. 04. 07. 11:26
Azert kicsit eros a maldonado levakozas mert egyszer volt alatta egy futamon a legjobb kocsi es azzal o is tudott nyerni... mellesleg ez bizonyitja a legjobban mennyit er ma a kocsi teljesitmenye. Ha nem nagyon gyenge mint (Webber volt) akkor a legjobb kocsiban megnyered a futamot ha nem jon safety car vagy nem tortenik valami baleset...
zso0082014. 04. 07. 01:39
RMcaptain - Azok az idok elmultak mikor a pilota hozzadott tudasa annyit dob egy csapaton. Ez nem a Senna meg Schumi era. Aerodinamika es a motor tervezeshez gyanitom igencsak keves az osszes pilota.... kocsibeaalitast o mondja meg de a hozott anyaghoz oly keves koze van.
Igen bizonyára Alo a hibás a gyenge motorért hisz annak fejlesztése is az ő feladata mint minden más. :D RMcaptain: Ő és Kimi segít a fejlesztésekben. Nemcsak Alonso...
jó ha a szezon közepére valamit is csökkent a hátrányából a Red Bull a Mercihez képest! :( Forza Ferrari!
Ez a Merci fölény az h 10 kör alatt kiautóztak 24 mp-t, a Schumi/Ferrari 2002-es és 2004-es szezonra emlékeztet! Ott is pár kör alatt kiautóztak egy boxkiállásnyit! De említhetném Vettel 2011-es szezonját is! Igaz még korai ilyet kijelenteni de ez a szezon elment a többiek számára mert a motorokhoz már nem lehet hozzányúlni! Láthatjuk h a Red Bull aerodinamikailag hiába a legjobb most is, nem tudnak a Renault motorral versenybe szállni a Mercivel!
Amíg nincsenek a Ferrari mérnökcsapatában drámaian nagy változások addig a Ferrari nem lesz világbajnok! Vezethet itt bárki a jobbnál jobb versenyzők akár Senna (ha élne még) vagy Schumi is akkor sem lennének előrébb! A Forma1 is olyan mint a MotoGP, hiába a jó versenyző ha a technika nem enged akkor hiába nyomja csavarja a gázt nem fog menni! Ross Brawnt vissza kell ide hozni nincs mese! A motorfejlesztés terén meg utcahosszal kellene vernie a mezőnyt motorerőben a Ferrarinak mint a 2000-res évek első felében! Érdekes látni azt is h elméletileg a Red Bullban van a leggyengébb motor a 3 motorgyártó közül, mégis a leggyengébbel abszolút verik az erősebb motorral rendelkező Ferrarit! Tehát a Red Bullnál vmit jól csinálnak. Az is furcsa h a McLarennek nincsen főszponzora! Ekkora multú gyár és nincs főtámogatója. Jövőre a Honda hozhatná magával a spanyol olajóriás Repsolt mint a MotoGP-ben a Repsol Honda és akkor lehetne a McLaen-Repsol Honda! :D
A Ferrari, h. kicsit javítson autója versenyképességén, a következő futamoktól Mercedes motorra vált :D Eddig aerodinamikában alázták őket, most meg (villany)motor téren is. 7-8 kör alatt a két Mercis fél percet vert a végén a mezőnyre. Hiú ábránd lenne, ekkora előny esetleges ledolgozásában hinni ebben az idényben. Lehet kezdeni a jövő évi autókat tervezni :) Hamilton és Rosberg lepókerezik, h. ki lesz idén az egyéni világbajnok, csapatban a Mercedes. A többi meg a kutyát sem érdekli.
Azert kicsit eros a maldonado levakozas mert egyszer volt alatta egy futamon a legjobb kocsi es azzal o is tudott nyerni... mellesleg ez bizonyitja a legjobban mennyit er ma a kocsi teljesitmenye. Ha nem nagyon gyenge mint (Webber volt) akkor a legjobb kocsiban megnyered a futamot ha nem jon safety car vagy nem tortenik valami baleset...
RMcaptain - Azok az idok elmultak mikor a pilota hozzadott tudasa annyit dob egy csapaton. Ez nem a Senna meg Schumi era. Aerodinamika es a motor tervezeshez gyanitom igencsak keves az osszes pilota.... kocsibeaalitast o mondja meg de a hozott anyaghoz oly keves koze van.