Katka, baba, dada – Ballai Attila publicisztikájaALAPVONAL. Osszák meg a költségeket! Hogy pontosan milyen arányban, az egyeztetés kérdése, de később ez is jelentőségét veszítheti, ha a felek abban maradnak, hogy bravúr esetén utólag a magyar úszósport fizet mindent, a fiaskó viszont azzal jár, hogy, mondjuk, a baba és a dada büdzséjét az úszó-edző házaspár fedezi. Ez a joint venture. Hosszú Katinka ezt persze tudja, és ha igazán bízik magában, vállalná is.
Rágjunk meg jól minden falatot! – Malonyai Péter publicisztikájaALAPVONAL. Hiába egyéni versenyző, a produkciója hatással van mások egzisztenciájára is. Nem csupán anyagilag (úgy is, persze), hanem az elismertségére, a presztízsére. És akárhogy is, Milák a legesélyesebb arra, hogy úszóink közül olimpiai bajnok legyen Párizsban, még most is.