F1: nincs vesztenivalójuk, megmutatták a 2017-es autót

Miután ma bejelentették az F1-es Manor-istálló felszámolását, a brit csapat dolgozóinak nem volt vesztenivalójuk, megmutatták, hogy néz ki a 2017-es MRT07 50 százalékos méretben.

F1: teljes a 20 futamos jövő évi menetrend, egy kérdőjellel

Az FIA szerdán elfogadta a 2017-es F1-es versenynaptárat. A menetrend 20 futamból áll, a Német Nagydíj esett ki az ideihez képest. A Brazil Nagydíj még bizonytalan, a Magyar GP a nyári szünet előtt, július 30-án lesz.

F1: nem lesz Német Nagydíj a 2017-es versenynaptárban

Nem lesz benne a Német Nagydíj a 2017-es Formula–1-es versenynaptárban – adta hírül az SID német hírügynökség.

F1: gyorsan fogynak a helyek, a Haas párosa is megvan

A Haas-istálló bejelentette, hogy jövőre Romainj Grosjean mellett Kevin Magnussen lesz a pilótája.

F1: újabb hely kelt el, a Haas megtalálta Gutiérrez utódját

Egybehangzó sajtóhírek szerint Kevin Magnussen kétéves szerződést kötött az F1-es Haas-istállóval. A dán Romain Grosjean csapattársaként folytatja.

F1: újabb csapat jelentette be, kik lesznek a pilótái 2017-ben

A Toro Rosso az F1-es Amerikai Nagydíj helyszínén bejelentette, hogy meghosszabbította Danyiil Kvjat szerződését, így jövőre is az orosz lesz a spanyol Carlos Sainz Jr. csapattársa.

F1: Hülkenberg a Renault-nál folytatja – hivatalos

A Renault bejelentette, hogy a 2017-es idényben Nico Hülkenberg lesz az egyik pilótája.

F1: Bottas és a Williams döntheti be a pilótapiac dominóját

A német Auto Motor und Sport átfogó elemzést írt a Formula–1-es pilótapiac alakulásáról. Még az is lehet, hogy Nico Hülkenberg mellett Valtteri Bottas lesz a Renault másik pilótája, nem Esteban Ocon.

F1: megvan, kik lesznek a Renault pilótái 2017-ben – sajtóhír

A brit motorsport.com szerint már szinte biztos, hogy a német Nico Hülkenberg és a francia Esteban Ocon alkotja a Renault pilótapárosát 2017-ben.

F1: a Pirelli a Ferrarit állítja példaként a Mercedes elé

A Pirelli abban bízik, hogy a Ferrarihoz hasonlóan a Mercedes is beveti jelenlegi versenyzőit a 2017-es gumik tesztjén. Erre ugyanis egyelőre nem került sor.

F1: megegyeztek, ekkor mennek először a 2017-es autók

A Formula–1-es csapatok megegyeztek arról, hogy jövőre február 27. és március 2., illetve március 7. és 10. között tartják meg az idény előtti teszteket.   

F1: Massa (le)lépett, mi következik a pilótapiacon?

Felipe Massa visszavonulása után felgyorsulhatnak az események az F1-es pilótapiacon. A Williams-istálló szabad ülésére többen is pályáznak, de a Renault-nál is vannak csábító ülések.

F1: szurkoljunk, hogy Buttonnak legyen igaza, ne Hamiltonnak

Az F1-es pilóták sem tudják pontosan, milyen változással járnak a 2017-es szabályváltozások. Jenson Button szerint hatalmas élmény lesz a nagyobb légterelőkkel és szélesebb kerekekkel felszerelt autók vezetése, de Lewis Hamilton szerint semmi sem változik.

Kép: nagy kerekek, nagyobb szárnyak – a 2017-es F1-es autó

Sebastian Vettel Fioranóban elkezdte a 2017-es Pirelli-gumik tesztelését. A Ferrari a tavalyai autót alakította át ehhez úgy, hogy az első és a hátsó légterelőket is a jövő évi szabályoknak megfelelően kiszélesítették.

F1: a Pirelli átmenetileg nem adna szabad gumiválasztást

Mario Isola Pirelli-versenyigazgató elmondása szerint új gumiszabály kidolgozásán munkálkodnak az FIA-val. Az már biztos, hogy az abroncsok mérete változik a jövő szezonra, de az egyik ötlet szerint ezen felül az idény elején még megkötnék a csapatok kezét, és előre meghatároznák a gumikiosztást.

F1: a Ferrari bemutatta a fejvédő keret új változatát

A Ferrari Ausztriában bemutatta a 2017-es idényre tervezett fejvédő keret új változatát, amely keskenyebb, könnyebb és jobb kilátást biztosít a pilóta számára, mint a barcelonai teszten látott verzió.


Kézilabda Eb: Tudta-e?