Férfi kézi: elindult a magyar Eb-t népszerűsítő vlog

nemzetisport.hu nemzetisport.hunemzetisport.hu nemzetisport.hu
Vágólapra másolva!
2020.09.01. 22:15
null
Henry Kettner háttérben a parlamenttel
Fejest ugrott az élményekbe a 2022-es magyar-szlovák közös rendezésű férfi kézilabda Európa-bajnokság új YouTube-sorozatának két vloggere, Henry Kettner és Magyarósi Csaba, akik másfél éven keresztül kalauzolják a közönséget a Cool Hunters névre keresztelt videosorozatukban. A cél egyértelmű: az Eb-re érkező szurkolók is éljék át ezeket az élményeket, próbálják ki a legérdekesebb programokat, kóstolják meg a legkülönlegesebb gasztronómia fogásokat és töltsék el idejüket a legtartalmasabban.

A vloggerek mindig vevők az új kalandokra, így a városnézésen túl alig várják, hogy a legjobb kézilabdameccseken szurkoljanak, akár a B-középben. Henry és Csaba ízelítőt adtak élményvadászatukról a sorozat exkluzív premierjén: vízilimuzinnal szelték a Duna habjait, felszálltak Budapest óriáskerekére, és gasztrokalandokba keveredtek a Bestiában.

„A sorozatban kiélhetem a sportimádatom és a vlogolás élményét, ez a lehető legjobb kombináció. Utazó vloggerként picit furcsa, hogy most nem a hazai követőimnek hozom el a külföldi, izgalmas desztinációkat, hanem a nemzetközi közönségnek mutatom be a magyar látványosságokat, érdekességeket. Olyan ez, mintha turista lennék, picit én is újra felfedezem Magyarországot. A SUP-túra is újdonság volt nekem, hihetetlen élmény volt lecsorogni a naplementében a Dunán, háttérben a Parlamenttel” – mondta a Youtube-on és az Instagramon több mint 200 ezer követővel bíró Henry Kettner, akinek a Cool Hunters premierjén is izgalmas kalandokban volt része.

Henry mellett Magyarósi Csaba is új kihívásokkal néz szembe a Cool Hunters forgatásain.

„Nagyon szimpatikus az az ötlet, hogy egy sportrendezvényt kiterjesztünk egy másfél éves rendezvénysorozattá, és a hazaiakon túl olyan városokat is bemutathatunk, amelyek nem feltétlenül ismertek még a magyar közönség számára sem. Budapest mellett Szegedre és Debrecenbe is szinte hazajárok, Pozsonyt és Kassát pedig nekem is izgalmas lesz felfedezni. A közönség ugye két részből áll, azokból, akik az adott városban élnek és azokból, akik nem. Ha bemutatom például Rómát vagy New Yorkot, akkor egyszerű a helyzet, mert a nézők 99.9 százaléka nem ott él, vagyis evidens, hogy ott mindenhova »el kell vinnem« őket. Budapest, Debrecen vagy Szeged esetében viszont most úgy kell bemutatnom a várost, hogy az érdekes legyen az ott élőknek is. Ehhez jó sztorikat kell találni, amikről kevesen hallottak. De pont ettől szép a feladat” – tette hozzá a másik vlogger.

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik