F1: Oroszország is duplázhat; Hockenheim készenlétben – sajtóhír

Sajtóhírek szerint a Formula–1 két versenyt tervez Szocsiban, és egy második olaszországi futam megrendezése sincs kizárva.

F1: fordított rajtrácsos versenyek lehetnek a duplázó pályákon

Sajtóértesülések szerint fordított rajtrácsos futamok lebonyolítását tervezi a Formula–1 azon pályákon, melyeken két versenyt is rendeznek.

F1: a Belga GP nincs veszélyben, most a briteknél számolnak két futammal

A Formula–1-es Belga Nagydíjat meg lehet rendezni, méghozzá az eredeti időpontban, míg Silverstone-ban két futamra is sor kerülhet az idei szezonban.

F1: 2022-re halaszthatják a 2021-re tervezett szabályokat

A Formula–1-es csapatok többsége megegyezett arról, hogy a koronavírus-járvány okozta futamtörlések anyagi hátulütői miatt 2021-ben még az idei autókkal versenyeznek, és csak 2022-ben vezetik be a következő idényre tervezett szabályokat – írja a német Auto Motor und Sport.

F1: Imola bejelentkezett a Kínai Nagydíj helyére

Az 1980 és 2006 között 27 F1-es futamnak otthont adó imolai versenypálya hivatalos kérvénnyel fordult az autós sorozatot irányító Liberty Mediához, amelytől azt kéri, az április közepéről elhalasztott Kínai Nagydíj miatt a versenynaptárban kialakult egy hónapos szünetbe iktasson be egy nagydíjat, amelynek szívesen otthont adna.

F1: a Liberty Media ragaszkodik a miami versenyhez, a helyiek közel sem

Februárra tolták Miamiban a szavazást arról, hogy rendezzenek-e a közeljövőben F1-es versenyt. A Liberty Media évek óta szeretné, ha a floridai város a második amerikai helyszínként kerülne be a versenynaptárba, ám lehet, hogy le kell mondaniuk erről a tervükről.

F1: távozik a sorozat kereskedelmi igazgatója – hivatalos

A Formula–1 hivatalos oldalán jelentette be, hogy a sorozat kereskedelmi ügyekért felelős vezetője, Sean Bratches távozik a posztjáról.

F1: A 2021-es szabályok nem fognak működni – Ecclestone

A Formula–1 korábbi első számú vezetője, Bernie Ecclestone szerint a Liberty Media 2021-re tervezett új F1-es szabályai – amelyeknek a célja, hogy megkönnyítsék a hátul jövő versenyző dolgát az előzésnél –nem sok változást fognak hozni. 

F1: az első fenntarthatósági tervben a 2030-as karbonsemlegesség a cél

Elkészítették a Formula–1 történetének első fenntarthatósági tervét, amely számos intézkedés mellett azt a célt tűzte ki, hogy a sportág 2030-ig nullára csökkenti a szénkibocsátást és így kisebb ökológiai lábnyomot hagy majd maga után.  

F1: rábólintottak a szabálymódosításokra, hatalmas változások jönnek

Elfogadta a Motorsport Világtanács a Liberty Media és a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) terveit, amellyel 2021-től új korszak kezdődhet a Formula–1-ben. A szabálymódosításokat csütörtökön ismertették Austinban.

F1: költségvetési plafont tervez 2021-től a Liberty

Számos 2021-es szabálytervezetet ismertetett Kanadában a Formula–1-et irányító Liberty Media. Talán a legfontosabb, hogy a sport és a technikai szabályzat mellé harmadik szabálycsoport is érkezik, amely a sportág gazdasági rendszerét írja elő.

Ecclestone-nál hiányoztak a tudatos stratégiák – a Liberty így újítja meg az F1-et

A Formula–1-ben az elmúlt évek sormintáját követve Mercedes-fölénnyel indult az év a királykategóriában. Habár a versenypályán folytatott küzdelem igencsak egyoldalú, a kulisszák mögött folyamatosan zajlik a sportág megújulása, és rengeteg erőfeszítést tesznek a szurkolók  kiszolgálásának fejlesztése érdekében. A Liberty Media 2017-es belépése, azaz a Bernie Ecclestone utáni éra kezdete óta számos újítást hoztak be a tulajdonosok, az autók átalakulása mellett legalább akkora változásokat láthattunk a közvetítésekben és a körítésben is – erről hallgattuk meg nemrég Sean Bratches-t, a Formula–1 kereskedelmi és marketing igazgatóját, aki a londoni SportsPro Live konferencián tartott előadást.

F1: Nico Rosberget kitiltották két versenyhétvégéről

Visszavonta Nico Rosbergnek az azerbajdzsáni és a spanyolországi versenyhétvégére szóló belépőjét a Liberty Media, mert a 2016-os világbajnok megszegett egy szigorú szabályt – számolt be róla a holland Formule 1.

F1: a Liberty máris eladná a száguldó cirkuszt? – sajtóhír

Két és fél évvel ezelőtt több mint 8 milliárd dollárt fizetett a Liberty Media Group Bernie Ecclestone-nak, amikor megvette tőle a Formula–1 tulajdonosi jogait, ám sajtóhírek szerint nem elképzelhetetlen, hogy az amerikai cég máris megválna a befektetéstől, miután a bevezetett új ötletek nem feltétlenül váltották be a hozzájuk fűzött reményeket.

F1: szigorítanak a biztonsági intézkedéseken Brazíliában

Annak érdekében, hogy elkerüljék az utóbbi években a csapatokat érintő egyre gyakoribb támadásokat a Brazil GP hétvégéje alatt, a korábbiaknál jelentősebb biztonsági intézkedéseket hajtanak végre a helyi hatóság és a csapatok Interlagosban.

F1: a Force India lenullázódik, míg Monzában Stroll váltja Ocont?

Hiába tűnt úgy, a Force India maga mögött hagyta a csődeljárás alatti bizonytalan időszakot, egyre kérdésesebb, rajthoz állhat-e a hétvégi Belga Nagydíjon. Erről először tegnap röppentek fel hírek, azóta a gárda minden erejével arra összepontosít, megoldja a helyzetet – még az sem kizárt elveszti konstruktőri pontjait, miközben Monzában már nem az Esteban Ocon, Sergio Pérez kettőssel versenyez.

F1: az idén is a Ferrarié a legnagyobb pénzjutalom

A racefans.net internetes szaklap közölte, melyik Formula–1-es csapat mekkora bevételre számíthat a Formula One Management 2018-as pénzosztásakor.

F1: a riválisok hiúsíthatják meg a Force India megmentését

Közvetlen riválisai hiúsíthatják meg a csődeljárás alá vont Force India F1-es istálló megmentését – tudta meg az Auto Motor und Sport, amely szerint nagy mértékben romlottak a silverstone-i istálló kilátásai.

F1: egy évvel később debütál a Miami Nagydíj – hivatalos

Mivel az első tervek a Miamiban kialakított utcai pályáról sokak tetszését nem nyerték el, a Liberty Media úgy döntött, hogy átgondolja a vonalvezetést, és 2020-ra tolja el a második amerikai verseny tervezett debütálását.

F1: új beszállító, 2021-től pedig 18 colos gumik érkezhetnek

Könnyen lehet, hogy a következő lesz az utolsó idény, amikor a Pirelli látja el gumikkal az Formula–1-es csapatokat, a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) ugyanis pályázatot írt ki. Az új beszállítónak viszont csak egy évig kellene gyártania a jelenleg is használt gumikat, 2021-től ugyanis 18 colosra cserélhetik az eddigi 13 colos abroncsokat.