F1: csapatonként 80 fő lehet a zárt kapus futamokon

Csapatonként maximum 80 fő vehet részt a Formula–1-es autós gyorsasági világbajnokság zárt kapus futamain.    

F1: az FIA is elfogadta a költséghatár csökkentésének ütemezését

A csapatok után a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) is elfogadta a Formula–1-es autós gyorsasági világbajnokság következő évekre vonatkozó költséghatár-csökkentésének ütemezését.    

F1: Toto Wolff minden idők legjobb csapatfőnöke

A világbajnok Mercedest irányító Toto Wolff lett egy szavazáson minden idők legjobb Formula–1-es csapatfőnöke.

F1: a csapatok elfogadták a költséghatár csökkentésének ütemezését

A Formula–1-es autós gyorsasági világbajnokságban szereplő tíz csapat elfogadta a következő évekre vonatkozóan a költséghatár csökkentésének ütemezését.

F1: ha marad a karantén, lehetetlen lesz versenyt rendezni Silverstone-ban

A Formula–1 irányítói szerint lehetetlen lesz megrendezni Silverstone-ban a Brit Nagydíjat, ha az Egyesült Királyság kormánya érvényben hagyja a 14 napos karanténra vonatkozó rendelkezést.

F1: a szingapúri szervezők kizárták a zárt kapus futamot

A szingapúri Formula–1-es futam szervezői kizárták annak a lehetőségét, hogy nézők nélküli versenyt tudjanak rendezni az eredetileg tervezett, szeptember 20-i időpontban.    

F1: a Belga GP nincs veszélyben, most a briteknél számolnak két futammal

A Formula–1-es Belga Nagydíjat meg lehet rendezni, méghozzá az eredeti időpontban, míg Silverstone-ban két futamra is sor kerülhet az idei szezonban.

F1: a németeknél eladhatatlanná válhat a sorozat – Glock

Miután nyilvánosságra került, hogy Sebastian Vettel az idény végén elhagyja a Ferrarit, a volt Formula–1-es pilóta, Timo Glock attól tart, hogy az F1 ázsiója esik majd Németországban.

F1: Ecclestone újabb tanácsa Vettelnek, ne menjen a Mercedeshez!

Bernie Ecclestone, a Formula–1 korábbi vezetője úgy véli, Sebastian Vettel jobban tenné, ha a Ferrari után egy második vonalbeli csapathoz igazolna.

Hány pont jár holtversenynél? Mikor lehet előzni biztonsági autós időszak alatt?

A koronavírus-járvány miatt gyakorlatilag teljesen leállt a sportvilág, ez pedig lehetőséget kínál arra, hogy felelevenítsük ismereteinket. Sokszor még egy-egy sportág megszállottjai is ráncolják a szemöldöküket, és nem értik, mi történik a pályán. Hetente megjelenő új sorozatunkban olyan sportszabályokat mutatunk be olvasóinknak, amelyek kevésbé szerepelnek a köztudatban, mégis fontosak. Elsőként a Formula–1 világába nyújtunk betekintést. Hány pont jár holtverseny esetén? Mikor lehet előzni biztonsági autós időszak alatt? Mennyibe kerül a bajnokcsapat nevezési díja? Ha F1-es rajongóként sem tudja kapásból a válaszokat, böngéssze át velünk a 2020-as sportszabályzat legérdekesebb, legmeghökkentőbb részeit, melyek rávilágítanak jó néhány különlegességre és eloszlatnak pár tévhitet is.

F1: tartalékcsapattal is készül az Alpha Tauri

Tartalékcsapattal készül a Formula–1-es Alpha Tauri istálló arra az esetre, ha a világbajnokság a tervek szerint nyáron elindulhat, és a helyszínek valamelyikén a csapatban dolgozók közül valaki pozitív koronavírustesztet produkálna.    

Pillantás a magyar autó- és motorsport jövőjébe – interjú Palkovics Lászlóval

Megújul a Hungaroring, felépül a MotoGP-pálya, ideális esetben tíz éven belül lehet versenyzőnk az F1-ben és a motorsport csúcssorozatában is. Ezenkívül az utánpótlásképzésre, illetve a versenymérnökképzésre épít az autó-motor sport stratégia és a kormánybiztos, Palkovics László.

F1: a Red Bull csapatfőnöke drákói szigort vár

Szigorú biztonsági körülmények között tudja csak elképzelni az ausztriai újrakezdést a Formula–1-es Red Bull csapatfőnöke.

F1: Ecclestone legalább nyolc idei futammal számol

A sportágat évtizedeken keresztül irányító Bernie Ecclestone szerint az idén legalább nyolc Formula–1-es futamot meg lehet rendezni.

F1: tárgyal a Hungaroring a zárt kapus Magyar Nagydíjról

Folytatják az egyeztetést a nemzetközi promóterrel, a már megvásárolt jegyeket a szurkolók átvihetik 2021-re, vagy visszaválthatják. A kormány tegnapi döntésével nyilvánvalóvá vált, hogy az idei Magyar Nagydíjat nem rendezhetik meg nézők előtt, a Hungaroring ezzel kapcsolatos közleményét alább olvashatják.

F1: Räikkönen közölte, a PR-feladatok neki nem a legmókásabbak

Kimi Räikkönennek az F1-es idény várhatóan alapos megkurtítása ellenére is van sansza arra, hogy nagydíjindulási rekorderré lépjen elő, de vajon vannak-e tervei a jövőre nézve? Miért tartott ki a finn ennyi ideig a sportág mellett, sportnak tartja-e egyáltalán az autóversenyzést? Az Alfa Romeo Racing pilótája egy interjúban sok érdekességről beszélt – írja a gphírek.hu.

E-sport: autószimulátor bajnokságot indít az MNASZ és a HUNESZ

A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség (MNASZ) és a Magyar E-sport Szövetség (HUNESZ) együttműködésével májustól kezdetét veszi az első, sportszövetség által kiírt hivatalos magyar e-sport szimulátor bajnokság.

F1: Számomra a Mercedes álmaim csapata – Hamilton

A hatszoros Formula–1-es világbajnok Lewis Hamilton közösségi oldalán úgy fogalmazott, a Mercedes az álmai csapata.

F1: charterjáratokat indítana Marko, csak legyen osztrák futam

Helmut Marko, a Red Bull motorsport-tanácsadója jó esélyt lát arra, hogy a július 5-i Osztrák Nagydíjjal el tud kezdődni a 2020-as Formula–1-es autós gyorsasági világbajnokság.

Ötvenmilliós adomány, 200 ezres nézettség – dübörög az e-sport a karanténban

Ötvenmillió forintnyi jótékonykodás egyetlen hétvégén, kétszázezres nézettség a semmiből – ilyen és ehhez hasonló elképesztő számokat produkál a koronavírus-járvány okozta speciális helyzetben az e-sport. Miközben egyre több sztár vállal szerepet valamilyen formában jótékonysági online eseményeken, a klubok és szövetségek maguk is kezdik kiaknázni a virtuális tér adta lehetőségeket. A szurkolók érdeklődését ugyanis hosszú távon nem lehet csak retrómérkőzésekkel fenntartani. A La Liga, a Bundesliga és a Formula–1 példáján keresztül vizsgáltuk meg a különleges jelenség hátterét.