A versenyzőknek csupán annyit kell tenniük, hogy jelentkeznek az április 24-től június 18-ig tartó felhívásra, és feltöltenek egy fotót vagy videót www.snickers.hu oldalra, ahogyan Pelé egyik trükkjét utánozzák.

Alighanem minden futballrajongó álmodozott már arról, milyen lenne egy csapatban játszani Pelével. A világ egyik legnépszerűbb csokoládémárkájának köszönhetően az álom most valósággá válhat.

„Nagyon örülök a Snickersszel való együttműködésnek, és annak, hogy részese lehetek egy ilyen különleges projektnek. A futball sokat adott nekem, ezért természetes volt, hogy élek a lehetőséggel. Alig várom, hogy találkozhassak a verseny győzteseivel, szívesen megmutatom nekik, hogyan játsszanak és nyerjenek úgy, mint én!”– üzente Pelé a magyar rajongóknak.

A hazai piacon eddig még sosem cserélték le a hagyományos Snickers-logót, most viszont négy, futballhoz köthető kifejezéssel – Pelé, Gól, Legenda, Hajrá – kerül a boltok polcaira a csokiszelet. A limitált kiadású Snickers csomagolása alatt matricákat is találhatnak a vásárlók.

A verseny során háromfős csoportok mutathatják meg, hogy mennyire tudnak csapatban dolgozni, és mennyire kreatívak – ezek a tulajdonságok mindig is jellemezték Pelé játékát, ezért a nyerteseknek feltétlenül rendelkezniük kell velük. A jelentkezéshez csak annyit kell tenni, hogy a játékosok lefotózzák vagy videóra veszik, ahogy a kiválasztott trükköt utánozzák, a legjobb pedig, ha a pályamunkában helyet kap egy Snickers szelet is – minél kreatívabban, annál jobb! A kész anyagot ezután a www.snickers.hu oldalra kell feltölteni.

„A Snickersnél már szinte tradíciónak számítanak a sporttal kapcsolatos együttműködések, ez a kampány pedig számunkra is előrelépés, hiszen minden idők legjobb focistájával dolgozhatunk. Az április 24-től június 18-ig tartó verseny egy életre szóló élményt kínál: egy közös edzést a futball királyával, ahol ahhoz is kaphatunk egy-két tippet, hogyan váljunk magunk is focilegendává” – foglalta össze a kampány részleteit Radovan Vesely, a Snickers közép-európai márkamenedzsere. A kreativitás nem ismer határokat, így a verseny azoknak is szól, akiknek még van mit tanulniuk a focipályán.

„Az ötlet, a szenvedély és a csapatmunka számít. A Snickers célja, hogy lerója tiszteletét a futball egyik legkiemelkedőbb legendája előtt, és bemutassa, hogy a futball, mint sport, mindenki számára elérhető” – tette hozzá Radovan Vesely.

A győztes csapatot a Snickers szeptember 1-jén Barcelonába repíti, ahol a többi európai ország nyerteseivel egy háromnapos, all inclusive utazáson vehetnek részt. A nyereményút az Olimpiai Stadionban, egy közös edzéssel zárul Pelével.

A verseny április 24-től június 18-ig tart. A kampányt sales, online kommunikációs és PR-eszközökkel, illetve média-együttműködésekkel is népszerűsítik.

A teljes versenyszabályzatért látogasson el a www.snickers.hu oldalra.