FTC: Egyszer volt itt névadó szponzor, az sem lett túl sikeres időszak – Kubatov

Vágólapra másolva!
2018.09.06. 13:20
null
Meghosszabbították és egyúttal ki is bővítették a Magyar Telekom és a Ferencváros szponzorációs együttműködését
A Ferencvárosi Torna Club és a Magyar Telekom újabb, négy évre szóló megállapodást írt alá, amelynek keretében már nemcsak a férfi, hanem a női labdarúgást, valamint a vízilabda-, jégkorong- és férfi torna szakosztályokat is támogatja a vállalat, melyeknek névadó támogatója is lesz. A sajtóeseményen az FTC elnöke, Kubatov Gábor arra a kérdésre is válaszolt, hogy a férfi futballklubnak lehet-e a Telekom a névadó szponzora?

A Telekom a szerződés aláírásával a Ferencvárosi Torna Clubbal korábban megkezdett együttműködését kívánja elmélyíteni és kiterjeszteni. A vállalat 2014 óta támogatja az FTC labdarúgó utánpótlás-nevelését, 2015-től a felnőtt férfi futballcsapatot a Ferencvárosi Torna Club kiemelt támogatójaként, az új megállapodás alapján pedig az FTC főtámogatójaként, továbbá a női labdarúgó-, a vízilabda-, a jégkorongszakosztály, valamint a tornaszakosztály férfi torna szakágának névadó támogatójaként is hozzájárul a klub sikereihez.

A most bejelentett megállapodás illeszkedik a Telekom általános szponzorációs stratégiájához, az anyavállalat nemzetközi szintű támogatási rendszeréhez: az ország vezető telekommunikációs szolgáltatójaként a cég a hazai sportélet legnépszerűbb és legsikeresebb szereplőinek – a Magyar Olimpiai Csapat, a Telekom Veszprém, valamint az FTC – munkáját segíti.

A vállalat a szponzoráció keretein belül az FTC Aktív Szurkolók Programját is támogatja, ezen kívül pedig számos digitális megoldással – mint például 360 fokos tartalmak a pályáról, VR-aktivitások vagy az e-szurkolói program – teszi még izgalmasabbá a szurkolói élményt.

„A Magyar Telekom büszke arra, hogy az egyik legsikeresebb és legnépszerűbb hazai sportegyesület partnere lehet mondta a főtámogatói szerződés ünnepélyes aláírásán Rékasi Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója. – Nagyon örülünk annak, hogy hozzájárulhattunk a Ferencváros eddigi eredményeihez és ezáltal mintegy 1.7 millió, az FTC sporttevékenységét figyelemmel kísérő magyar életében jelenhetett meg a Telekom márka. Reméljük, hogy a támogatás kiterjesztése és a közösen indított aktív szurkolói program révén még több ember érzi át a sport fontosságát és még többen leszünk büszkék a sportban elért eredményeinkre.”

„A Fradi labdarúgócsapata évek óta a magyar futball élvonalában van. A siker a kemény munka mellett a szponzorok érdeme is, hiszen a támogatásukkal magas színvonalú körülményeket biztosíthatunk a sportolóinknak” – tette hozzá Kubatov Gábor, a Ferencvárosi Torna Club elnöke.

„Megtisztelő számunkra, hogy a Magyar Telekom, Magyarország vezető telekommunikációs szolgáltatója ismét bizalmat szavazott a klubunknak és most már nemcsak a férfi labdarúgás, hanem más, egyre sikeresebb és népszerűbb szakosztályaink is új támogatóra találtak. Bízunk benne, hogy együtt még többre leszünk képesek és több sportágban is egy még sikeresebb időszak veszi most kezdetét! Reméljük, ebben a szezonban visszahódítjuk a magyar labdarúgó-bajnokság dobogójának legfelső fokát is!” – mondta Kubatov Gábor.

Legfrissebb hírek
Ezek is érdekelhetik