Az újságíró a Twitteren osztott meg egy üzenetet, mely szerint a világbajnokságra ki nem jutó holland válogatott még reménykedhet a szereplésben, mert a spanyolok FIFA-szabályzatba ütköző módon váltották le a szakvezetőjüket.

„Még mindig lehetséges a világbajnoki indulás az oranje számára, mivel az első helyen áll a tartalékok listáján. Egy nappal a világbajnokság előtt meneszteni a szövetségi kapitányt a FIFA szabályaiba ütközik” – írta Süleyman Öztürk.

Süleyman Öztürk on Twitter

Mogelijk toch nog WK-deelname Oranje, de eerste op de reservelijst. Een dag voor het toernooi een bondscoach ontslaan is tegen de regels van de FIFA.

 



Ez futótűzként kezdett elterjedni a nemzetközi médiában, ugyanakkor a FIFA szabályzatában nincs ilyen utalás, a spanyolokat természetesen NEM zárják ki amiatt, hogy szerdán menesztették a Real Madriddal megállapodó Julen Lopeteguit.

A tweetre amúgy a holland szövetség is reagált:

„Amikor már éppen készen álltunk volna, kiderült, hogy ez csak vicc. Kösz, Süleyman Öztürk” – írták viccesen.

OnsOranje on Twitter

@SuleyOzturk Waren we er net klaar voor, blijkt het toch om een grap te gaan. Bedankt hè @SuleyOzturk ;-)