A vietnámi pályán az utolsó kanyar elé toldottak be egy plusz kanyart, így a pálya hossza 5565 méterről 5607 méterre nőtt, és ezzel együtt ezen a részén 15 méterrel szélesebb lett. Korábban itt egy gyorsabb és egy lassabb balkanyar szerepelt az elképzelésekben, s a fenti fotón jól látható, hogy ez a vonalvezetés kezdett elkészülni, ám tőle jobbra látható egy másik, jobbra tartó vonalvezetés is, amely az eredeti terveken még nem volt ott.
A pálya záró szakasza immár jobbra fordul, majd egy szűkebb és egy nyitottabb balkanyarral ér véget, vagyis bekerült egy plusz kanyar is.
„Bizonyos földrajzi adottságokat kellett figyelembe vennünk, ezért az FIA és az F1 illetékeseivel mindenben konzultálva végül a változtatás mellett döntöttünk” – fogalmazott a sportág hivatalos honlapjának Le Ngoc Chi, a vietnámi versenyt szervező cég vezérigazgatója.
Ezzel a módosítással eldőlt, hogy már nem a szingapúri helyszín az egyedüli, amely a legtöbb kanyart tartalmazza a versenynaptárban, hiszen a betoldással a hanoi pálya is 23 kanyarral bír.
A hivatalos bejelentéssel nagyjából egy időben egyébként egy érdekes sztori is napvilágot látott a Reddit fórumain: egy éppen Hanoiban tartózkodó F1-rajongó turista úgy gondolta, hogy drónjával berepül az építkezési terület fölé, s készít néhány képet és videót a formálódó pályáról.
Elsőre nem járt sikerrel, mert amint meglátták a drónt az ott dolgozó munkások, elkergették, ám végül egy közeli sikátorból olyan magasra küldte a gépet, hogy ne vegyék észre, s így tudott is néhány fényképet készíteni.
„Végül azonban ekkor is kiszúrtak a melósok, rendőrt hívtak, akik mondták, hogy letartóztatnak, ha nem hagyom abba, így aztán inkább befejeztem” – írta a turista a Redditen.
A Formula–1 történetének első Vietnámi Nagydíját 2020. április 5-én rendezik.