A nagyközönség számára is elérhetőek a 2Rule termékei

Új fejezet kezdődött a tavaly nyáron piacra lépő magyar sportruházati márka történetében: a 2Rule termékei csütörtöktől a nagyközönség számára is elérhetőek az Intersport tizenkét üzletből álló hazai bolthálózatában. „A 2Rule kínálatával a prémium kategóriás sportmárkák iránt érdeklődőket célozza meg, s reményeink szerint e körben a vásárlók húsz-huszonöt százalékát el is hódítja majd” – mondta a budaörsi sajtótájékoztatón az Intersport ügyvezetője, Horváth Csobán.

A 2Rule gyártója, a Magyar Sportmárka Zrt. vezérigazgatója, Bendik Bernadett elmondta, a 2017-ben alapított cég a piaci bemutatkozását követően arra fókuszált, hogy minél több csapathoz juttassa el a felszereléseit. Jelenleg húsz együttes – köztük futball-, kosárlabda-, röplabda- és kézilabdacsapat –, s összesen négyezer sportoló használ 2Rule-t, s további öt gárdával zajlanak tárgyalások. A vívószövetség után több más sportági szakszövetséggel is igyekeznek partneri kapcsolatot kialakítani, a végső álom pedig az, hogy a magyar olimpiai csapat is e márkát viselje.

Ami a nagyközönségnek szánt termékeket illeti, a teljes árukör július végétől lesz elérhető, akkor indul a 2Rule saját webshopja is. E nyitást tükrözi az új szlogen, „Higgy benne – az számít igazán!” is. A fő cél, hogy ár-érték arányban versenyképesek, sőt vonzóbbak legyenek a nemzetközi világmárkáknál. Ami a hátteret illeti: a sportruházati termékek öt hazai és négy külföldi varrodában készülnek, utóbbiakat igyekeznek minél közelebb hozni az anyaországhoz; a sporttáskákat például már Újvidéken varrják. Valamennyi termék magyar dizájnerek munkája, s a csapatok egyedi tervezést is kérhetnek. A Puskás Akadémia labdarúgóinak új idényre készülő mezén így jelennek meg például a Makovecz Imre tervezte Pancho Aréna motívumai.