A Magyar Paralimpiai Bizottság (MPB) kommunikációs igazgatója feladata

az MPB kommunikációs tevékenységének megszervezése;

az MPB és a fogyatékos sportolók megjeleséinek szervezése;

az MPB weboldalának és közösségi felületeinek naprakész karbantartása;

a fogyatékos sport versenyekhez kapcsolódó média kommunikáció megszervezése;

az MPB eseményeinek szervezésével, lebonyolításával, kommunikációjával kapcsolatos feladatok ellátása,

folyamatos kapcsolattartás a hazai és nemzetközi partnerek kommunikációs stábjaival;

a Paralimpiai Játékokkal kapcsolatos média kommunikáció megszervezése és lebonyolítása, a paralimpiai press attache feladatok ellátása;

a Magyar Paralimpiai Csapat megjelenésének erősítése.

A kommunikációs koordinátor pozíció betöltéséhez szükséges elvárások:

•  felsőfokú végzettség;

•  kommunikációs területen szerzett tapasztalat;

•  angol nyelv ismerete;

•  büntetlen előélet.

A kommunikációs koordinátor pozíció betöltéséhez előnyt jelent:

•  a sport területén szerzett munkatapasztalat;

•  a fogyatékosok sportjában szerzett tapasztalat.

Érvényes pályázathoz az alábbi dokumentumok benyújtása szükséges:

•  fényképes szakmai önéletrajz (maximum egy oldal terjedelemben);

•  vezetői elképzelések (maximum két oldal terjedelemben, lényegre törően)

•  fizetési igény megjelölése;

•  erkölcsi bizonyítvány.

A pályázat beadásának határideje: 2020. január 23., csütörtök éjfél.

A pályázat beadásának módja: a pályázatokat kizárólag elektronikus úton, pdf formátumban kérjük megküldeni a hr@hparalimpia.hu e-mail címre.

AZ MPB kommunikációs koordinátor pozíciójának betöltése legkorábban 2020. február 1-től lehetséges.

A pályázati kiírás feltételeinek mindenben megfelelő pályázókat bizottság hallgatja meg.